۰

سفر تیم ملی بسکتبال به دمای 16- درجه

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۳
به گزارش عصر تعادل، تیم ملی بسکتبال ایران قرار است برای برگزاری دیداری دوستانه با ژاپن به هوکایدو برود؛ جایی که این روزها دمایی نزدیک به ۱۶ درجه زیر صفر را هم تجربه کرده‌ است.
 
 چند ماه پیش فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرد که ژاپنی‌ها برای برگزاری دو دیدار دوستانه از تیم ملی ایران دعوت کرده‌اند و فدراسیون نیز با آن موافقت کرده‌ است. اول قرار بود تیم بزرگسالان اعزام شود اما تصمیم ایران عوض شد و اسامی تیم جوانان را به ژاپنی‌ها داد که با مخالفت مسوولان این کشور مواجه شد و حالا قرار است سه‌شنبه تیم ملی اصلی ایران به همراه چند تن از جوانان به ژاپن سفر و در دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور رقابت کند.
 
سفر تیم ملی بسکتبال به دمای 16- درجه
 
این دو مسابقه دوستانه که بیست‌ودوم و بیست‌وسوم بهمن برگزار می‌شود، نکته جالب توجهی دارد. این که هوکایدو شهر میزبان است که در شمال ژاپن قرار دارد و این روزها بسیار سرد است. دمای این روزهای هوکایدو به منفی ۱۶ درجه‌ سانتی‌گراد هم رسیده و اصلا شرایط مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه ندارد و به نظر نمی‌رسد برای بسکتبالیست‌ها مناسب باشد. همچنین فاصله زیادی با توکیو دارد و تیم ملی باید از پایتخت با پرواز دیگری راهی شهر میزبان شود.
 
البته تمام هزینه‌ها بر عهده ژاپن است. به هر حال ایران قول حضورش را به ژاپنی‌ها داده و ملی‌پوشان باید در این سرما به میدان بروند.
 
به احتمال زیاد هفته هفدهم لیگ هم برگزار نشود و دیدارهای پنجشنبه هم لغو می‌شود و لیگ در زودترین حالت بیست‌وپنجم بهمن آغاز خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۰۶۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.