۰

پاشازاده: محرومیت‌ها حاصل بی‌ثباتی است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۲
به گزارش عصر تعادل، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: محرومیت استقلال و تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات بازیکنان حاصل بی‌ثباتی در مدیریت باشگاه‌های ماست.
 
مهدی پاشازاده در مورد پیروزی هفته گذشته آلومینیوم اراک مقابل استقلال اهواز گفت: خدا را شکر توانستیم تیم را جمع‌وجور کنیم. بازیکنان آلومینیوم اراک از نظر بدنی افتضاح بودند. چند بازیکن هم از این تیم جدا شده بودند و در نهایت توانستیم شاکله تیم را حفظ کنیم.
 
وی درمورد بازی با تیم خونه به خونه در روز دوشنبه گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. حریف تیم باتجربه‌ای است، ما هم برای این مسابقه کاملاً آماده‌ایم و تلاش می‌کنیم پله پله در جدول صعود کنیم و هماهنگ شویم.
 
بازیکن اسبق تیم ملی در مورد محرومیت دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات گفت: مشکل اصلی در فوتبال ما این است که به صورت شخصی و فردی کار می‌کنیم. این اتفاق حاصل بی‌ثباتی در مدیریت باشگا‌ه‌هاست، وقتی هر سال برای باشگاه‌ها مدیران عامل جدیدی انتخاب می‌کنند، همین وضع پیش می‌آید. اگر یک مدیرعامل بداند 6 سال، 8 سال یا 10 سال در یک باشگاه حضور دارد و خودش باید پاسخگوی کارهایش باشد، قطعاً وضعیت باشگاه‌ها این‌گونه نمی‌شود.
 
پاشازاده تصریح کرد: اکنون وضعیت باشگاه‌های ما این‌گونه است که هر مدیری که می‌آید مشکلات را به گردن مدیر قبلی می‌اندازد، در صورتی که مدیر کارآمد انتخاب کنیم و به او ثبات و آرامش دهیم، شرایط این‌گونه نمی‌شود. اکنون می‌بینید که جذب بایکنان خارجی چگونه است. 80 درصد بازیکنان خارجی که به ایران آمده‌اند، عملکرد قابل دفاعی نداشتند. برخی از این بازیکنان حتی 10 دقیقه هم برای تیمشان بازی نکرده‌اند، اما قراردادهای 200 تا 400 هزار دلاری بسته‌اند و بعد هم شکایت می‌کنند و این شرایط برای باشگاه‌های ما پیش می‌آید. باید باشگاه‌ها پایشان را به اندازه گلیم‌شان دراز کنند و بدانیم فیفا حتی بارسلونا را هم محروم کرد.
کد مطلب : ۱۱۰۶۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.