۰

پرونده پروپئیچ فعلا دردسرساز نیست

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۷
به گزارش عصر تعادل، پرو پئیچ کروات مهاجمی بود که در ابتدای لیگ پانزدهم به استقلال پیوست اما بعد از درخششی که در بازی های ابتدایی داشت، نتوانست روزهای خوبی در استقلال داشته باشد تا دوران حضور او با سرمربی گری منصوریان در استقلال به پایان برسد.

پئیچ که قراردادی دو ساله با استقلال داشت، برای دریافت مطالبات فصل دوم و البته بخشی از مطالبات سال اول خود به فیفا شکایت کرده تا آبی ها پرونده جدید و سنگینی در فیفا داشته باشند. پرونده ای که احتمالا استقلال مانند دیگر پرونده ها در نهایت در آن محکوم خواهد شد و بر اساس بررسی ها باید رقمی نزدیک به 500 هزار دلار که مربوط به مطالبات فصل اول، قرارداد فصل دوم و بهره پول است را به این بازیکن کروات پرداخت کند.

با این وجود اما این پرونده هنوز برای آبی ها دردسر ساز نیست. در آخرین نامه فیفا به این بازیکن و باشگاه استقلال از دو طرف پرونده خواسته شده تا توضیحات خود درباره این پرونده را ارائه دهند تا فیفا در این باره تصمیم گیری و حکم نهایی را صادر کند. این پرونده با توجه به اینکه هنوز به کمیته انضباطی و کمیته حل اختلاف فیفا ارسال نشده برای آبی ها دردسر ساز نیست اما مطمئنا با توجه به مستندات موجود در پرونده، به زودی کمیته انضباطی و حل اختلاف فیفا رای را به نفع بازیکن کروات صادر خواهند کرد و پس از آن آبی ها باید مطالبات حدودا دو میلیاردی این بازیکن را پرداخت کنند.
 
کد مطلب : ۱۱۰۸۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.