۰

چند عکس دیدنی از تظاهرات علیه ترامپ در اروپا

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۷
به گزارش عصر تعادل، هنوز 14 روز از آغاز به کار دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا سپری نشده که احکام ، رفتار و سخنان توهین آمیز وی خشم نه تنها اغلب مردم ، رسانه ها و مقامات این کشور بلکه متحدان و سایر نقاط جهان را برانگیخته است. حکم ضد مهاجرتی که روز جمعه 27 ژانویه دونالد ترامپ علیه 7 کشور با جمعیت اکثریت مسلمان صادر کرد جدل برانگیز ترین احکامی است که وی در این مدت کوتاه به اجرا گذاشته است.
روز جمعه 3 فوریه ( 15 بهمن)، جیمز روبارت ، قاضی فدرال شهر سیاتل در ایالت واشنگتن در حکمی قضایی ممنوعیت ورود اتباع این 7 کشور را لغو کرد اما دونالد ترامپ در واکنشی خشم آلود ضمن توهین کردن به روبارت در توئیتی حکم این قاضی را ابلهانه خواند و تاکید کرد که چنین حکمی لغو خواهد شد.
هرچند با رای این قاضی فدرال حکم ترامپ فعلا لغو شده است اما مردم در گوشه و کنار جهان و به ویژه اروپا به اعتراض های خود علیه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ادامه می دهند. روز شنبه به ویژه شهرهای لندن ، پاریس و برلین صحنه تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ بودند.
چند عکس جالب از تظاهرات مردم علیه ترامپ را برای این گزارش تصویری انتخاب کرده ایم.

1 - هزاران نفر تظاهرکننده در شهر لندن علیه سیاست های نژادپرستانه ترامپ تجمع کردند.

2 - شهر برلین صحنه تظاهرات هزاران نفر علیه حکم ضد مهاجرتی دونالد ترامپ بود.

3 - یکی از هزاران نفر تظاهرکننده در شهر برلین هفته نامه اشپیگل را که روی جلد شماره روز پنجشنبه 2 فوریه را به این طرح گویا از ترامپ اختصاص داده است، در دست دارد.

4 - هزاران نفر روز شنبه در مقابل سفارت آمریکا در لندن علیه ترامپ تجمعی اعتراض آمیز بر پا کردند.

5 - تظاهرات علیه حکم ضد مهاجرتی دونالد ترامپ در پاریس.

6 - مردم معترض به سیاست های تبعیض نژادی ترامپ در برابر دروازه براندبورگ شهر برلین.

7 - تظاهرات علیه دونالد ترامپ در شهر لندن.
کد مطلب : ۱۱۰۸۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.