۰

تارتار: بازیکن حریف با داور هم برخورد فیزیکی کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۰
به گزارش عصر تعادل، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مدافع تیم فوتبال سپیدرود حتی با داور هم برخورد فیزیکی انجام داد.
 
مهدی تارتار درمورد تساوی بدون گل مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی در نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود اما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در نیمه دوم هم تا دقیقه 70 سوار بر بازی بودیم که پس از آن با توجه به میزبانی حریف، طبیعی بود که آنها هجومی بازی کنند، اما درنهایت بازی مساوی شد، هرچند ما برای پیروزی به رشت آمده بودیم.
 
وی ادامه داد: این مساوی به سود رقبای ما تمام شد، البته واقعاً ما برای 3 امتیاز به مصاف سپیدرود رفتیم. در پایان مسابقه هم همه آمارهای بازی به سود ما بود، اما حیف که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم برنده شویم، ضمن اینکه باید قبول کنیم سپیدرود هم تیم خوب و قابل قبولی است و جایگاهش در جدول نشان‌دهنده عملکرد این تیم است.
 
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به داوری خوب همرنگ در این بازی، گفت: باید از کمیته داوران و دپارتمان داوری تشکر کنم که چنین داوران خوبی را پرورش دادند. همرنگ داور بازی ما با سپیدرود قضاوت بسیار خوبی را انجام داد و داور باشرف و سالمی است که اسیر جو مسابقه نشد، او حتی با تمارض‌های بازیکنان حریف به‌خوبی برخورد کرد. بهتر است من و سایر مربیان در سایر تیم‌ها که همکارانم هستند تمرکزمان بیشتر بر روی مسائل فنی بازی باشد، نه حواشی. اگر داورانی مثل همرنگ در لیگ یک قضاوت کنند، باعث می‌شود که مربیان بیش از گذشته به مسائل فنی توجه کنند و به هیچ عنوان به مسائل حاشیه‌ای توجهی نداشته باشند. در این شرایط داوران هم می‌توانند بهتر کار کنند.
 
تارتار در مورد درگیری دروازه‌بانش با مدافع سپیدرود گفت: من به صحنه نزدیک نبودم، اما گردن دروازه‌بان ما زخمی شده است. هادی تأمینی مدافع سپیدرود حتی با داور مسابقه هم برخورد فیزیکی کرد. باید با چنین بازیکنانی برخورد شود تا بازیکنان وظایفشان را به خوبی بدانند.
 
وی در پایان از هیات فوتبال گیلان و الماس خاله رئیس این هیات به خاطر آماده‌سازی مناسب زمین تشکر کرد.
کد مطلب : ۱۱۰۸۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.