۰

گبرلو: احترام به مسعود کیمیایی واجب است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۸
به گزارش عصرتعادل، منوچهر گبرلو عصر یکشنبه (17 بهمن) پیش از آغاز نشست‌خبری فیلم «یک روز به‌خصوص» با اشاره به نشست‌خبری فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی گفت: شب گذشته یک جلسه پر التهاب داشتیم. سعی کردیم جلسه در توان بضاعت به‌صورت محترمانه و مودبانه بین خبرنگاران، عکاسان و عوامل فیلم برگزار شود.

گبرلو ادامه داد: طبیعتا در یک گفت‌وگوی دو ساعته گاهی حرف و نکته‌ای بیان می‌شود که مورد پسند خیلی از دوستان نیست  و من به عنوان مدیر جلسه از عکاسان و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که فرصتی برای پرسش و پاسخ برایشان فراهم نشد یا کلامی گفته شد که موجبات ناراحتی آنها فراهم آمد.

او خاطرنشان کرد: جلسه دو ساعته شب گذشته که به فیلم «قاتل اهلی» اختصاص داشت با اختلاف جدی تهیه‌کننده و کارگردان برگزار شد و جلسه سختی بود.

گبرلو تصریح کرد: ما باید با تمام وجود به استاد کیمیایی، چه فیلم‌اش خوب باشد و چه بد، احترام ویژه‌ای بگذاریم چراکه او پایه‌گذار سینمایی است که ما در آن رشد کردیم و فکر و حرکت می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۱۱۰۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.