۰

غفوریان:کمدی را جدی نمی‌گیرند، پیشرفت نمی کنیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
به گزارش عصر تعادل، مهران غفوریان گفت: وقتی جشنواره خیلی فیلم های کمدی را جدی نمی گیرد، کارگردانان کمدی نیز دیگر فیلم های کمدی نمی سازند.
 
مهران غفوریان: وقتی جشنواره‌ها فیلم‌های کمدی را جدی نمی‌گیرند، نباید متوقع پیشرفت این ژانر باشیم 
 
 
 
 
مهران غفوریان، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که شب گذشته در پردیس سینمایی ملت، کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم «نگار» حاضر شده بود در گفت و گو با ما، در مورد این فیلم گفت: خارج از دوستی با رامبد جوان، فیلم "نگار" را از دید مخاطب و از نگاهی حرفه ای دوست داشتم.
 
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما، نیاز غالب مخاطب امروز سینمای ما فیلم هایی در ژانر کمدی است یا اجتماعی و متفکرانه، بیان داشت: وقتی جشنواره خیلی فیلم های کمدی را جدی نمی گیرد، کارگردانان کمدی نیز دیگر فیلم های کمدی نمی سازند.
 
این بازیگر سینما توضیح داد: باید دید چرا آقای هنرمند و خیلی از افرادی که فیلم های کمدی می ساختند، دیگر تمایلی به ساخت فیلم های کمدی ندارند.
 
این کمدین ادامه داد: در جشنواره فیلم امسال هم فیلم در ژانر کمدی کم است و حتی برای ما عجیب بود که  فیلم "خوب بد جلف" آقای قاسمخانی هم به بخش مسابقه رفته است.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم در این روند تغییر رو به بهبودی را شاهد باشیم.
کد مطلب : ۱۱۱۱۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.