۰

فیلم «جکی چان» صدرنشین گیشه بین‌الملل شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
به گزارش عصر تعادل، فیلم «کونگ‌ فو یوگا» با بازی «جکی چان» فروش خود را در گیشه بین‌الملل سینمای جهان از مرز 200 میلیون دلار عبور داد.
 
فیلم «جکی چان» صدرنشین گیشه بین‌الملل شد

 فیلم چینی «کنگ‌فو یوگا» به کارگردانی «استنلی تانگ» که «جکی چان» ایفاگر نقش اصلی آن است با فروش 51.4 میلیون دلاری، فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر 200 میلیون دلار افزایش داد تا پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان نام گیرد.

این اکشن ماجراجراجویانه و کمدی محول سینمای چین و هند است که با هزینه تولید 69 میلیون دلاری ساخته شده است.

اما فیلم موزیکال «لالا لند» به کارگردانی «دیمین شزل» که پیشتاز فصل جوایز سینمای است و در جوایز اسکار نیز در 14 شاخه نامزد کسب جایزه شده با فروش 20 میلیون دلاری  در 72 کشور، مجموع فروش جهانی خود را از مرز 250 میلیون دلار عبور داد.

«لالا لند» که 150 میلیون دلار از فروش خود را در کشورهایی غیر از آمریکا به دست آورده است، تا به امروز 8.1 میلیون دلار در فرانسه، 7.8 میلیون دلار در آلمان و 4.7 میلیونه دلار در ایتالیا فروخته است و در اولین هفته نمایش در سینماهای مکزیک نیز 2.2 میلیون دلار فروش داشته است.

این فیلم پس از چهار هفته اکران در بریتانیا به فروش 30.3 میلیون دلار دست یافته و قرار است از تاریخ 14 فوریه در چین و از 24 فوریه در سینمای ژاپن به روی پرده می‌رود.

انیمیشن نامزد اسکار «مائونا» محصول کمپانی دیزنی هم با اضافه‌ کردن 10 میلیون دلار از محل سینماهای مختلف جهان، فروش خارجی خود را به به رقمی بالغ بر 311 میلیون دلار افزایش داد و «دکتر استرنج» دیگر محصول این کمپانی فروش خود را به 438 میلیون دلار ارتقاء داد.

فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» که اولین قسمت از یک سه گانه الهام گرفته از مجموعه اصلی «جنگ ستارگان» است نیز تاکنون در گیشه بین‌المللی به فروش نزدیک به 517 میلیون دلار دست یافته است.
کد مطلب : ۱۱۱۱۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.