۰

تلاش نتانیاهو برای تحریک دولت ها علیه ایران

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۴
به گزارش عصرتعادل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خصمانه خود با استقبال از تحریم‌های جدید دولت ترامپ علیه ایران، از دولت‌های دیگر نیز خواست تا ایران را تحریم کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی. ان. ان بنجامین نتانیاهو در دیدار با ترزا می نخست وزیر انگلیس در لندن گفت: ایران به دنبال پیروزی در خاورمیانه است.

وی ضمن استقبال از تحریم‌های جدید دونالد ترامپ علیه ایران گفت که برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی برای جهان است و از دولت‌های مسئولیت‌پذیر خواست تا مثل ترامپ تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند.

وی ادامه داد: ایران به دنبال فتح خاورمیانه است و این امر اروپا، غرب و جهان را تهدید می‌کند. به همین دلیل است که من از تحریم‌های جدید صادر شده علیه ایران استقبال می‌کنم. ما باید به دقت توافق هسته‌ای را تحت نظر بگیریم و همچنین باید اطمینان یابیم که برجام احتمال دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای پس از گذشت یک دهه را خنثی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اظهارات ضدایرانی نتانیاهو در شرایطی مطرح می‌شود که سیاست ایران هیچ‌گاه استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته‌ای نبوده و هم‌چنین همواره بر حفظ ثبات در منطقه و دوستی مابین کشورها تاکید داشته است.
کد مطلب : ۱۱۱۱۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.