۰

​صادقی: استقلال راحت السد را می برد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۸
به گزارش عصر تعادل، مدافع سابق استقلال ادعا می کند که اگر فرصت شود، حتما برای تشویق این تیم در بازی با السد به ورزشگاه آزای می رود. امیرحسین صادقی در این باره گفت: من صبح ها به کلاس مربیگری می روم و بعد از ظهرها در تمرین پیکان شرکت می کنم. اگر فرصتی پیدا کنم حتما فردا به ورزشگاه آزادی می روم و اگر هم نتوانم قلبم با این تیم است.

او در مورد بازی با السد هم گفت: من فکر می کنم این یک بازی معمولی است و این تیم مثل تیم های متوسط فوتبال ایران است. اگر اتفاقی نیفتد استقلال راحت با اختلاف گل این تیم را شکست می دهد.

مدافع سابق استقلال ادامه داد: درست است که السد ژاوی را دارد ولی فراموش نکنید بقیه بازیکنان تیم، قطری هستند که در مقابل ایرانی ها کیفیت چندان خوبی ندارند. با این شرایط قطعا استقلال کار سختی نخواهد داشت.

صادقی در پایان گفت: فردا روزی است که بازیکنان جوان استقلال می توانند در آسمان فوتبال به ستاره تبدیل شوند و این بهترین فرصت برای آنها است. من مطمئن هستم استقلال می تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کد مطلب : ۱۱۱۲۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.