۰

دشتی اردکانی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش بیداری و هوشیاری ملت است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
دشتی اردکانی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش بیداری و هوشیاری ملت است
به گزارش عصر تعادل،محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار ضمن تبریک دهه مبارک فجر با تاکید بر لزوم شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و  دستاوردهای انقلاب و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام عنوان کرد و گفت: در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان، توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستداران نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمن داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.
رییس کانون سردفتران و دفتریاران بیان کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی آنگاه بیشتر آشکار می‌گردد که به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی با محور قرار دادن ارزش‌ها، اصول مترقی اسلام و طرح اسلام به عنوان الگویی حکومتی و عاملی که می تواند سعادت مادی و معنوی بشر را تأمین کند، فرهنگ غربی را به چالش کشیده است. اسکتبار جهانی نیز تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته که از تبدیل شدن انقلاب اسلامی به الگویی مترقی و پیشرفته برای سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی جلوگیری کند و چنین وانمود کند که تنها راه پیشرفت و توسعه تنها در در قالب فرهنگ غربی امکان پذیر است.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است با حضور مردم در راهپیمایی‌ها و حمایت و پشتیبانی آنان از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان خنثی شده و پشتوانه‌ مردمی‌نظام بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان نظام برای پیمودن راه پرپیچ و خم ساختن کشوری مترقی و توسعه یافته بر مبنای احکام اسلامی خواهد بود.

دشتی اردکانی درباره عملکرد قوه قضاییه نیز چنین گفت: قوه قضاییه همواره نشان داده که قاطعانه، شجاعانه و بدون توجه به دخالت‌های بیرونی عمل می‌کند. همان‌طور که آیت‌الله ‌آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه به همه افرادی که به نحوی درگیر رسیدگی‌های قضایی هستند از جمله روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و قضات تاکید می‌کنند که در جریان رسیدگی‌ها هیچ اعتنایی به فضاسازی های رسانه‌ای نداشته باشند و کار خود را صرفاً بر مدار قانون، شرع و تقوای الهی انجام دهند، این امور باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد هیچ مانعی جلودارمان نباشد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران در آخر تاکید کرد: رسالت اصلی قوه قضاییه مبارزه با فساد است و دستگاه‌های دیگر نیز که بخواهند در این زمینه قدم بردارند با هماهنگی و حمایت این قوه اقدام می‌کنند. در زمینه مبارزه با فساد هم اگر همیشه اطلاع رسانی نمی شود برای رعایت برخی موازین قانونی و حقوق شهروندی افراد است.
 

     
کد مطلب : ۱۱۱۴۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.