۰

تقابل رحمتی با ژاوی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
تقابل رحمتی با ژاوی
به گزارش عصر تعادل، سید مهدی رحمتی به دلیل درخشش در بازی‌های بزرگ و مهم‌تر از آن ضربات پنالتی محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران استقلال دارد که شب گذشته هم دوباره خود را در قلب آبی‌ها جای کرد و با عملکرد مقابل تیم پُر ستاره السد، ستاره این دیدار شد و در صعود استقلال نقش زیادی داشت.
استقلال قبل از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید دیشب از سد السد می‌گذشت که این کار مستلزم مهار خط میانی این تیم قطری به ویژه ژاوی هرناندس بود اما شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند از این رقابت سربلند بیرون بیایند و تسلیم نمایش کاپیتان اسپانیایی السد و یاران‌اش نشوند.
اما مهم‌ترین چهره استقلال در کسب این پیروزی بدون شک سید مهدی رحمتی بود که برابر دو شوت ژاوی در نیمه‌های اول و دوم ایستادگی کرد و اجازه نداد ضربات دقیق او راهی به دروازه استقلال پیدا کند.
با اینکه رحمتی در ضربات پنالتی از ژاوی گل خورد اما در طول مسابقه برابر ارسال‌های خطرناک او موفق عمل کرد؛ یکی از آنها دقیقه 110 بود که رحمتی بعد از کرنر ژاوی از جناح راست زمین به سمت این ستاره اسپانیایی که نقش بر زمین شده بود، رفت و همتای خود در السد را که چشمان گریانی هم داشت بلند کرد تا به بازی ادامه دهد.
ژاوی در طول مسابقه به غیر از گلزنی همه کار کرد و در ضربات پنالتی نیز شوت مطمئنی به وسط دروازه استقلال زد اما در پایان این رحمتی بود که با مهار یک پنالتی شکست را برای تیم تحت رهبری ژاوی رقم زد.
عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
 
کد مطلب : ۱۱۱۴۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.