۰

خاکسار: «سارا و آیدا» جلوه ویژه میدانی ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳
به گزارش عصر تعادل،طراح جلوه های ویژه بصری فیلم «سارا و آیدا» درباره حاشیه های به وجود آمده درباره نامزدی این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی توضیح داد.
 
پیمان خاکسار: «سارا و آیدا» جلوه ویژه میدانی ندارد

بهنام خاکسار طراح جلوه های ویژه بصری فیلم «سارا و آیدا» درباره کاندیدا شدن این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی گفت: این فیلم جلوه های ویژه میدانی نداشته است و همه صحنه های مربوط به تصادفی که در فیلم ساخته شده توسط من با استفاده از تکنیک ویژوال انجام شده است که در این میان خرد شدن شیشه و پرت شدن آیدا با بازی پگاه آهنگرانی و همچنین کج شدن درب ماشین همه با استفاده از پلان های گرفته شده و براساس تکنیک سی جی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: ارشاد اقدسی بدلکار محترم «سارا و آیدا» تنها با شکستن یک گلدان در این فیلم در بخش جلوه های ویژه میدانی کاندیدا شده است، علی رغم اینکه کلیه پلان های مربوطه قبل و بعد از ویژوال در یک لوح فشرده به هیات داوران داده شده بود.

خاکسار با اشاره به فیلم «کمدی انسانی» گفت: این فیلم حجم بسیاری از صحنه های ویژوال داشت به طوریکه فضاسازی شهری این فیلم با استفاده از تکنیک سه بعدی ساخته شد اما هیات داوران در کمال تعجب توجهی به آن نشان ندادند.
کد مطلب : ۱۱۱۵۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.