۰

سامسونگ یک گوشی جدید در دست ساخت دارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۶
به گزارش عصرتعادل، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی جدید از خانواده‌ی گلکسی J‌ است. انتظار داریم که این شرکت چند مدل از گوشی‌های سری J را راهی بازار کند.
 
 سامسونگ یک گوشی جدید در دست ساخت دارد
 
 
تا این لحظه اطلاعاتی از گوشی Galaxy J3 سال ۲۰۱۷ به بیرون درز کرده بود و حتی احتمال دارد که یک گوشی با اسم Galaxy J7 Sky Pro هم در دست ساخت باشد؛ اما شایعات جدید می‌گویند این شرکت کره‌ای می‌خواهد گوشی دیگری هم با نام Galaxy J3 Luna Pro تولید و راهی بازار کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی مدل جدیدتری از گلکسی J3 Pro باشد.

البته هنوز هیچ چیز از مشخصات سخت افزاری این گوشی لو نرفته و نمی‌دانیم که سامسونگ چه ویژگی‌هایی را روی این محصول قرار داده است. به احتمال زیاد گوشی جدید جزو محصولات رده پایین یا میان‌رده‌ی سامسونگ به حساب می‌آید.
 
فعلا نام تجاری این تلفن همراه ثبت شده و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر از آن باشیم. به هر حال مشخص شده که سامسونگ قصد دارد مدل‌های جدید خانواده‌ی J را راهی بازار کند؛ اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت‌ آن‌ها مشخص نشده است.
کد مطلب : ۱۱۱۵۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.