۰

زوما: کونته می‌خواهد با فوتبال نفس بکشیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۴
به گزارش عصر تعادل، کورت زوما مدافع فرانسوی چلسی که شروع خیلی خوبی با این تیم داشت، با یک مصدومیت سنگین روبرو شد و رباط صلیبی پاره کرد. او به تازگی بار دیگر به ترکیب چلسی بازگشته است و در ترکیب این تیم به میدان می‌رود. او این فصل تاکنون در سه دیدار برای چلسی به میدان رفته و امیدوار است جایگاه خود را در این تیم به دست بیاورد.
 
کورت زوما با تمجید از آنتونیو کونته گفت: کونته انسان فوق العاده‌ای است. او با فوتبال می‌خوابد، نفس می کشد و غذا می‌خورد. او با فوتبال صحبت می‌کند و همه چیز او در فوتبال خلاصه می شود. 
 
زوما: کونته می‌خواهد با فوتبال نفس بکشیم
 
کونته همین چیزها را به بازیکن‌ها نیز سرایت می‌دهد و می‌خواهد بازیکنان نیز اینطور باشند. ما با کونته ویدئوهای زیادی را می‌بینیم. جزئیات برای او بسیار مهم است در حدی که اگر توجه نکنیم ما را می‌کشد. ما خیلی چیزها از او یاد می‌گیریم. برای ما مدافعان نیز مربیان ایتالیایی بسیار مفید هستند. 
 
این مدافع ۲۲ ساله تاکنون یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمان در جام اتحادیه را با چلسی کسب کرده که هر دو با هدایت مورینیو بوده است.
 
او درباره این موضوع گفت: در سال اول حضورم در چلسی قهرمان جام اتحادیه شدم و در ادامه لیگ برتر  اینز کسب کردم و از این بابت خوشحالم. خیلی زود به آرزوی خودم که قهرمانی در لیگ برتر بود با چلسی رسیدم. با این حال ما مربی خود را از دست دادیم. این جزئی از فوتبال است که مربیان می‌آیند و می‌روند. باید به آینده فکر کنیم. فصل خیلی بدی داشتیم و الان خیلی خوب است که دوباره شرایط تیم بهبود یافته است. کونته کاری که دارد انجام می‌دهد را دوست دارد و می‌خواهد احساس خاصی به ما بدهد. او می‌خواهد که ما عاشق فوتبال باشیم و با فوتبال نفس بکشیم.
 
چلسی باید در هفته پیش روی لیگ برتر باید در زمین برنلی به میدان برود. دیداری که تمام تعقیب کنندگان چلسی امیدوار هستند چلسی امتیاز از دست بدهد تا لیگ برتر تا حدودی جذاب‌تر شود.
کد مطلب : ۱۱۱۶۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.