۰

تصویر لو رفته از گوشی Moto G5 Plus را ببینید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۱
به گزارش عصر تعادل، چند وقتی می‌شود که اطلاعات مختلفی از گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus لو رفته و احتمال معرفی این گوشی‌ها در نمایشگاه MWC 2017 بالا رفته است. امروز تصویری از Moto G5 Plus به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.
 
 

این تصویر برخی از ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند را لو داده است. قبلا فکر می‌کردیم که این گوشی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد؛ اما در تصویر لو رفته مشخص شده که صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی برای G5 Plus در نظر گرفته است. به این ترتیب مدل پلاس چندان بزرگ‌تر از مدل معمولی نخواهد بود. در ادامه مشخص شده که این صفحه نمایش از کیفیت Full HD برخوردار است.
 
 تصویر لو رفته از گوشی Moto G5 Plus را ببینید

گفته شده که گوشی Moto G5 Plus از تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. به احتمال زیاد این تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۶۲۵ خواهد بود. این تلفن همراه به NFC، سنسور تشخیص اثر انگشت، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. باتری این گوشی از تکنولوژی TurboPower بهره می‌برد که باعث می‌شود بتوانید باتری را سریع‌تر شارژ کنید. این گوشی به چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و با اندروید ۷٫۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
کد مطلب : ۱۱۱۷۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.