۰

تکذیب اظهارات کارگردان «ویلایی ها»‌

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰
به گزارش عصر تعادل، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، به دنبال صحبت‌های کارگردان فیلم «ویلایی‌ها» در یک برنامه سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با رد این سخنان درباره نحوه انتخاب بهترین فیلم از نگاه ملی توضیحاتی ارائه کرد.

دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: گفته های کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی ها» در برنامه سینمایی هفت مبنی بر اینکه این فیلم به عنوان فیلم ملی انتخاب شده بود، صحت ندارد.

حجت‌الله ایوبی رئیس جشنواره و محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پس از جمع‌بندی آراء هیأت داوران در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه، فیلم «ماجرای نیمروز» را به عنوان فیلم نگاه ملی انتخاب کردند و هرگونه تماس و گفتگو با تهیه‌کننده و کارگردان دیگری کذب و این گفته‌ها تنها ناشی از حاشیه‌های بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر است.

بر اساس این گزارش، منیر قیدی کارگردان فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» در برنامه شب گذشته «هفت» گفت: من فیلم بد با کارگردانی بد ساخته بودم که لایق کاندیداتوری در این بخش‌ها نبود، لذا چطور می‌توانستم به یک باره شکوفا شوم و جایزه خلق الساعه استعداد درخشان را دریافت کنم؟ لذا ترجیح دادم از این رقابت عجیب خارج شوم! بنظرم رسید هیئت داوران سعی کرد متفاوت رفتار کند. لذا طبیعی است که من این جایزه خلق الساعه را نمی‌پذیرم و طبیعی است تهیه‌کننده من نیز جایزه ملی‌ای که قرار بود به ما بدهند را نپذیرفتند!
کد مطلب : ۱۱۱۹۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.