۰

آذری: گنده‌تر از شکاری را سر جایش می‌نشانم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹
به گزارش عصر تعادل، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بزرگتر از رضا شکاری را هم سر جایش می‌نشانم او به جای اینکه فوتبال حرفه‌ای را یاد بگیرد دور زدن را یاد گرفته است.
 
سعید آذری در مورد جدایی رضا شکاری از ذوب ‌آهن و پیوستنش به تیم رستوف روسیه گفت: رضا شکاری مدتی است که بدون اطلاع ما در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند. به همین دلیل هم ما از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم و پیگیر این مسأله هستیم. 
 
وی ادامه داد: مدیر برنامه‌های او سعادتی بود که ظاهراً قرارداد با سعادتی را هم نادیده گرفته و با فردی به نام حق تعالی قرارداد امضا کرده است. این در حالی است که سعادتی مدیر برنامه‌های شکاری بود که او را به ذوب آهن آورد. اکنون شکاری دو قرارداد را نادیده گرفته است، هم قرارداد با باشگاه ذوب آهن و هم قرارداد با مدیر برنامه‌هایش را. ما از او و مدیر برنامه‌هایش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: بازیکن 17 ساله نباید چنین رفتارهایی را انجام بدهد. هر چیزی حساب و کتاب دارد او بدون اطلاع و اجازه سرمربی و باشگاه تمرینات را رها کرده و رفته است. شکاری به جای آنکه قوانین فوتبال حرفه‌ای را یاد بگیرد اول دور زدن را یاد گرفته است. من این بازیکن را سر جایش می‌نشانم و پوست کله‌اش را می‌کَنم. 
 
آذری افزود: تا زمانی که من در باشگاه ذوب آهن هستم اجازه نمی‌دهم که چنین رفتارهایی رخ بدهد. مدیر برنامه جدیدش به او گفته در تمرینات حاضر نشو و مجوز بازی‌ات را از فیفا می‌گیرم. در حالی که من بزرگتر از شکاری را هم سر جایش نشاندم. نباید فوتبال ما به این سمت برود که نتیجه‌اش همین اتفاقاتی است که در فوتبال شاهد هستیم. 
کد مطلب : ۱۱۱۹۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.