۰

گویش عربی داریم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
گویش عربی داریم
به گزارش عصر تعادل،کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار درباره فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در  سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد هستم.
وی افزود: درباره فیلم سینمایی «ماهور» باید بگویم که این اثر برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده می شود و ما نیز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری آن هستیم که تا یک ماه دیگر ضبط آن به پایان می رسد.
این بازیگر بیان کرد: من نقش عجیبی در این فیلم دارم، در واقع «ماهور» به گونه ای است که  همه ما در آن باید با گویش عربی صحبت کنیم، هرچند این کار کمی سخت است اما همه ما در حال انجام آن هستیم.
تفتی در ادامه با اشاره به حضورش در سریال «آرام می گیریم» گفت:  تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال ۴۵ قسمتی آماده شده است و من نیز تا پایان به ایفای نقش در این اثر می پردازم. این را هم باید بگویم که ضبط ما ۲۰ روز دیگر به پایان می رسد.
این بازیگر با اشاره به درگذشت حسن جوهرچی گفت: متاسفانه ما او را از دست دادیم و من از این اتفاق بسیار غمگین هستم ولی در غیاب او هم باید کار سریال ادامه پیدا کند.
وی در پایان گفت: بسیاری از سکانس های مربوط به حسن جوهرچی در این سریال ضبط  و تنها برخی از سکانس ها باقی مانده بود که هنوز تصمیمی برای ادامه کار گرفته نشده است.
کد مطلب : ۱۱۲۰۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.