۰

پیام‌رسان تلگرام به اندروید وِر 2 آمد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
به گزارش عصر تعادل، اندروید ور ۲.۰ به تازگی از جانب گوگل معرفی شده است و در این نسخه از سیستم‌عامل تجهیزات پوشیدنی شاهد بهینه‌سازی‌ و امکانات جدیدی هستیم، در این بین باخبر شدیم اپلیکیشن‌ پیام‌رسان تلگرام نیز راه خود را به نسخه جدید اندروید ور باز کرده است.
 
 
پیام‌رسان تلگرام به اندروید ور ۲.۰ آمد

اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند باشید حتما به خبر انتشار اندروید ور نسخه ۲.۰ برخورده‌اید. سعی کردیم در همان ابتدای معرفی نسخه ۲.۰ اندروید ور از جانب گوگل، نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم اندروید ور نسخه ۲.۰  نیز داشته باشیم. با این حساب به احتمال زیاد می‌دانید که یکی از ویژگی‌های جدید حاضر در اندروید ویر ۲.۰  اجازه نصب مستقیم اپلیکیشن از گوگل‌پلی بر روی ساعت هوشمند است.

در این بین باخبر شدیم، اپلیکیشن تلگرام از این قابلیت جدید در اندروید ور نسخه ۲.۰ به نفع خود استفاده کرده است و نسخه‌ای مخصوص ساعت‌های هوشمند اندرویدی راهی بازار کرده است.

بنا به اعلامیه جدیدی که از جانب تلگرام در خصوص انتشار نسخه اندروید ور ۲.۰ برای ساعت‌های هوشمند منتشر شده، به ویژگی‌های این نسخه جدید از اپلیکیشن تلگرام نیز اشاره کوتاهی شده است. تلگرام مدعی است پیام‌رسان نسخه اندروید ور ۲.۰ تلگرام همانند آنچه در گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم عمل می‌کند و کاربر قادر است تا به پیام‌های صوتی و متنی در کنار استیکرهای محبوب تلگرام دسترسی داشته باشد.
 
 پیام‌رسان تلگرام به اندروید ور ۲.۰ آمد

لازم به ذکر است که تلگرام از ویژگی‌های جدیدی نوشتاری که به تازگی از جانب گوگل در اندروید ور ۲.۰ تعبیه شده است نیز بهره گرفته است. نسخه اندروید ویر ۲.۰ اپلیکیشن تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد در تلگرام برای خود گروه ایجاد کنند، فهرست تماس‌ها را بررسی کنند و بنا به سلیقه خود، تم‌های زیبایی را انتخاب نمایند.

تلگرام در صحبت‌های خود اشاره کرده است که اضافه کردن تِم به اپلیکیشن اصلی تلگرام نیز در دست توسعه است و به زودی این قابلیت جدید و پرطرفدار به تلگرام اضافه می‌شود.

به این ترتیب با توجه به پیشرفتی که در ساعت‌های هوشمند شاهد هستیم و امکانات نرم‌افزاری جدیدی که گوگل در نسخه جدید اندروید ور ۲.۰ در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است، انتظار می‌رود در آینده شاهد پیشرفت بیشتر ساعت‌های هوشمند باشیم.
کد مطلب : ۱۱۲۰۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.