۰

مستند زندگی «پرینس» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
به گزارش عصر تعادل، مستندی با عنوان «پرینس: زندگی پاپ» برمبنای زندگی، موسیقی و میراث به جای مانده از پرینس خواننده فقید پاپ که آوریل ۲۰۱۶ درگذشت در دست ساخت قرار گرفته است.
 
مستند زندگی «پرینس» ساخته می‌شود

به نقل از اسکرین دیلی، متیوبیتون عکس فرانسوی-آمریکایی، کارگردان هنری و فیلمساز که در سال‌های آخر زندگی پرینس به او خیلی نزدیک بود این فیلم را با همکاری فردریک بنودیس نویسنده، روزنامه نگار و تهیه کننده تلویزیونی با هم می‌سازند.

این مسنند بلند با استفاده از آرشیوهای موجود، مصاحبه‌های جدید و بخش‌های انیمیشنی ساخته می شود.

گفته شده این فیلم با تمرکز بر موسیقی وبا مقدار زیادی از مطالب جانبی شکل می‌گیرد. در عین حال انیمیشن‌های ساخت جوآن اسفار نیز که در فیلم‌هایی چون «گینسبورگ: یک زندگی قهرمانانه» مشاهده شد برای نشان دادن خلاقیت‌های پرینس در دل مجموعه جای می‌گیرد.

پرتره این هنرمند فقید در خلال سفری جاده‌ای در پاریس، لس‌آنجلس و نیویورک تصویر می شود.

این فیلم بخش‌هایی  از زندگی این خواننده مشهور چون تقابل طولانی مدت وی با کمپانی برادران وارنر که حتی موجب شد تا او اسمش را عوض کند را نیز دربرگرفته است.

زندگی شخصی، عشق های از دست رفته و مرگ پسر پرینس از دیگر بخش‌های اصلی فیلم هستند.

پرینس (زاده ۷ ژوئن ۱۹۵۸ – درگذشته ۲۱ آوریل ۲۰۱۶) خواننده، ترانه‌سرا، پاپ آیکون و بازیگر اهل آمریکا بود. از وی به عنوان اسطوره موسیقی سول و فانک و نیز پیشگام «صدای مینیاپولیس» نام برده می‌شود. فروش بیش از صد میلیون نسخه از کارهای پرینس در سراسر جهان، وی را در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی قرار داده است. مجلهٔ رولینگ استون وی را در فهرست «۱۰۰ هنرمند بزرگ تمام دوران‌ها» در رتبهٔ ۲۷ قرار داده است.

در حالی که مجموعه‌ای از مستندها شامل جان لنون و همسرش یوکو اونو و فیلم مستند زندگی  اریک کلاپیتون در دست ساخت است، فیلم زندگی «پرینس» نیز در همین مجموعه جای می‌گیرد.
کد مطلب : ۱۱۲۰۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.