۰

فناوری جدید لئوناردو، آمریکا را به چالش می کشد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
به گزارش عصر تعادل، لئوناردو، برنامه سیستم پیشرفته آموزش خلبان نیروی هوایی خود را در ایالات متحده وارد عرصه رقابت کرده است؛ لئوناردو، مشارکت خود در رقابت های T-X نیروی هوایی ایالات متحده را تایید کرد. این شرکت، با سیستم آموزش یکپارچه T-100 در این رقابت شرکت کرد.
 
 
فناوری جدید لئوناردو، آمریکا را به چالش می کشد

لئوناردو، شعبه ای از خود که در آمریکا مستقر است، یعنی Leonardo DRS، را به عنوان پیمانکار اصلی در این رقابت ها شرکت داده است. متخصصان حمل و نقل هوایی و شبیه سازی این شرکت، یک سیستم کاملا یکپارچه ارائه کرده اند که منافع نیروی هوایی را به بهترین شکل تامین می کند.
 
برنامه T-100، برنامه ای است که در ایالات متحده اجرا می شود، و به واسطه تربیت نیروهای مجرب و ماهر برای ایالت متحده، مزایای اقتصادی قابل توجهی برای این کشور به دنبال دارد. علاوه بر آن، قابلیت های فنی و صنعتی جدیدی به تاسیسات مستقر در ایالات متحده اضافه می کند.

به گفته مائورو مورتی، مدیر عامل و مدیر کل شرکت لئوناردو، "شرکت لئوناردو خود را متعهد می داند برنامه T-X را بر اساس تجربه عمیق خود در زمینه آموزش خلبانان نظامی دنبال کند و همچنین متعهد به رقابتی ساختن سیستم های آموزشی یکپارچه T-100 است که می توانند نیازهای فعلی و آینده نیروی هوایی ایالات متحده را تامین نمایند”. بیل لین، مدیر عامل لئوناردو دی.آر.اس، اضافه می کند، شرکت او "مفتخر است که محصول بالغ و بسیار رقابتی خود را در دسترس قرار می دهد. این محصول که از لحاظ فنی بسیار پیشرفته است، آثار اقتصادی قابل توجهی نیز برای ایالات متحده خواهد داشت”.
 
 فناوری جدید لئوناردو، آمریکا را به چالش می کشد

T-100، آخرین نسل از جت های آموزشی است که بر اساس هواپیمای M-346 ساخته شده و در طی ده سال گذشته، بر رقبای خود غالب بوده و چالش برانگیز ترین مناقصه های رقابتی را به راه انداخته است. این هواپیما در حال حاضر برای آموزش خلبانان سراسر جهان که قصد دارند هواپیماهای جنگنده نسل بعد را هدایت کنند، به کار می رود. در T-100 یک سیستم آموزشی تاکتیکی نیز تعبیه شده که خلبانان را در شرایط ماموریت های واقعی غرق می کند.
 
موتورهای نیرومحرکه تروبوفن دوقلوی F124، که در T-100 تعبیه شده، با سرمایه گذاری مشترک در شرکت بین المللی توربین های شرکت فضایی هانی ول (Honeywell Aerospace)، بهترین کلاس از نسبت نیرو به وزن را تامین می کنند، که قابلیت اطمینان اثبات شده، بازدهی بهبود یافته و ایمنی را به همراه دارند. این موتورها، دقیق ترین و جزئی ترین الزامات هواپیماهای سبک مدرن و هواپیماهای آموزشی نظامی پیشرفته را تامین می کنند.

لئوناردو دی.آر.اس، در طراحی و توسعه سیستم آموزش مبتنی بر زمین T-100 GBTS تحت حمایت CAE USA قرار خواهد گرفت. CAE برخی از پیچیده ترین سیستم های آموزشی مبتنی بر شبیه سازی جهان را برای هواپیماهای جنگنده آموزشی ساخته و در ساخت سیستم های آموزشی مبتنی بر زمین که برای هواپیمای M-346 ساخته می شوند، شریک لئوناردو است.

T-100، یک سیستم کم خطر و یکپارچه برای آموزش خلبانان جت های جنگنده نسل بعدی نیروی هوایی ایالات متحده می باشد.
کد مطلب : ۱۱۲۰۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.