۰

Call of Duty جدید دیگر در آینده رخ نمی‌دهد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
به گزارش عصرتعادل، مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) از جمله بازی‌های مهم شرکت اکتیویژن به حساب می‌آیند که سود قابل توجهی هم برای این شرکت به همراه می‌آورند. البته جدیدترین قسمت این مجموعه بازیها که Infinite Warfare نام دارد با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد.
 
 
 
 
خیلی‌ها به این موضوع اشاره کردند که قرار گرفتن روند داستانی این بازی در آینده اصلا جالب نیست. گیمرها می‌گویند که دوست ندارند یک بازی علمی-تخیلی اکشن را تجربه کنند. حالا به نظر می‌رسد که انتقاد‌ گیمرها نتیجه بخش بوده و اکتیویژن تصمیم گرفتن قسمت بعدی را همانند قسمت‌های اولیه‌ی مجموعه‌ی ندای وظیفه تولید کند.

به‌تازگی یکی از مهندسان استودیوی بازی‌سازی Sledgehammer Games که روی Call of Duty سال ۲۰۱۷ کار می‌کند، در توییر گفته که این قسمت به ریشه‌های این مجموعه باز می‌گردد. این بازی قرار است مبارزه‌های کلاسیک داشته باشد که البته هنوز چیز زیادی از آن‌ها نمی‌دانیم.

به احتمال زیاد Call of Duty جدید کمی قبل از E3 امسال معرفی می‌شود و در نمایشگاه E3 2017 هم قسمت‌های مختلفی از گیم‌پلی آن منتشر خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۲۰۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.