۰

شکست خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۲
به گزارش عصر تعادل،رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان از بعد از ظهر امروز (شنبه) به میزبانی تهران آغاز شده است. در این رقابت‌ها 63 شطرنج‌باز حضور دارند و به صورت حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در روز نخست این مسابقات و در اولین دیدار از مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی، نمایندگان کشورمان نتایج متفاوتی نسبت به یکدیگر گرفتند.
 
سارا سادات خادم‌الشریعه که از نمایندگان پرامید ایران در این تورنمنت بود، به مصاف «سوپیکو گوارمیشویلی» از گرجستان رفت و مقابل این شطرنج‌باز شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت شود.
 
باخت ناباورانه خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور
X
 
خادم‌الشریعه باید در دیدار فردا از سد این حریف عبور کند تا همچنان شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. حتی تساوی هم به نماینده کشورمان در دیدار فردا کمکی نخواهد کرد.
 
میترا حجازی‌پور دیگر نماینده ایران در این تورنمنت است. این بازیکن با «آناستازیا بودناروک» از روسیه دیدار کرد و موفق شد این شطرنج‌باز را شکست بدهد تا از شانس بالایی برای صعود برخوردار باشد. حجازی‌پور با سید 49 مقابل حریفش با سید 14 قرار گرفت و از سد این شطرنج‌باز روس گذشت تا از بخت بالایی برای صعود برخوردار شود.
 
باخت ناباورانه خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور
 
سومین نماینده ایران آتوسا پورکاشیان بود. این شطرنج‌باز با تجربه امروز برای نخستین بار مقابل «الیزابت پائتز» از آلمان رفت و مقابل این حریف قدرتمند به تساوی رسید تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی باشد.
 
باخت ناباورانه خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور
X
 
شطرنج‌بازان کشورمان فردا (یکشنبه) دومین دیدار خود مقابل حریفان‌شان را برگزار می‌کنند و در صورتی که شرایط در پایان این دو دیدار برابر شود، باید روز دوشنبه نیز باز هم مقابل حریفان خود قرار بگیرند.
کد مطلب : ۱۱۲۱۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.