امیدوارم آسمان آبی شود!

24 بهمن 1395 ساعت 7:49

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه دو تیم از نیروهای جوان در این دیدار استفاده می کند، گفت: به نظر من دربی ۸۴ جذاب ترین و زیباترین دربی چند سال گذشته خواهد بود.


به گزارش عصر تعادل،ستار همدانی در گفتگو با خبزنگار در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر پرسپولیس تهران گفت: با توجه به پیروزی اخیری که استقلال در لیگ قهرمانان به دست آورده این تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد و مطمئنا به تنها چیزی که فکر می کند پیروزی برابر پرسپولیس است.
وی تاکید کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد این تیم امسال بازی های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و توانسته صدرنشین لیگ و امید اول قهرمانی لیگ شانزدهم باشد.
هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که نقطه قوت دو تیم در این دیدار چیست، گفت: به نظر من نقطه قوت دو تیم خط هافبک سرخابی هاست و هر تیمی که بتواند ارتباط خط هافبک و خط حمله را قطع کند برنده این بازی خواهد بود.
همدانی در پاسخ به این پرسش که جوانان استقلال را در هفته های اخیر چگونه دیدید، گفت: آنها عملکرد قابل قبولی داشتند جنگندگی، دوندگی و سرعت بالای این بازیکنان باعث شده تا در هفته های اخیر به پیروزی های پی در پی دست پیدا کند. اعتقاد دارم یکی از علل موفقیت استقلال داشتن یک ترکیب ثابت در چند بازی گذشته بوده است که توانسته امتیازات زیادی را به حساب استقلال واریز کند.
وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از این بازی چیست، گفت: به جرات می توانم بگویم دربی ۸۴ جذاب ترین دربی چند سال اخیر خواهد بود. هر دو تیم از بازیکنان جوان سود می برند و سرعت و دوندگی حرف اول این دو تیم است و هر دو تیم هم از نظر شرایط روحی در فرم ایده آل هستند و این نشان از آن خواهد داد که یک دربی متفاوت را با سال های پیش شاهد خواهیم بود.
همدانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه این دیدار چه خواهد شد، گفت: پیش بینی دربی همیشه سخت بوده و نمی توان از پیش یک تیم را برنده دانست اما امیدوارم آسمان ورزشگاه آزادی آبی باقی بماند.


کد مطلب: 112220

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/112220/امیدوارم-آسمان-آبی-شود

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir