۰

سنگربان مادریدی ناپولی برای رئال کری خواند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
به گزارش عصر تعادل، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه هفته جاری ناپولی باید در دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید، صدرنشین لالیگا به میدان برود. دو تیم در شرایط خیلی خوب به استقبال این دیدار می‌روند و شرایط خوبی برای صعود به مرحله بعد دارند. 

دروازه‌بان اسپانیایی ناپولی که متولد مادرید است و محصول آکادمی جوانان باشگاه رئال مادرید است، در ارزیابی خود از این دیدار گفت: فرصت بسیار خوبی نه تنها برای ما، که برای کل تیم فراهم شده است. می‌خواهیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدواریم ناپولی به پیروزی برسد و به مرحله بعد راه یابد. کاری به صحبت های په‌په قبل از بازی ندارم. تمرکز ما روی تیم خودمان است و می‌خواهیم برابر قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها استاندارد و کیفیت بالای بازی خودمان را نشان بدهیم و به مرحله بعد برسیم.

رینا اضافه کرد: در بازی‌های قبلی خودمان خیلی بهتر از قبل شدیم. مطمئن هستم خطر جدی برای رئال مادرید ایجاد خواهیم کرد. در واقع برای برد به اسپانیا خواهیم رفت و در صورتی هم که بازی با تساوی به پایان برسد، نتیجه بدی کسب نکردیم. امیدوارم امسال تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان اروپا جلو برویم. دوست دارم بتوانیم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.
کد مطلب : ۱۱۲۲۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.