۰

نورمحمدی: فقط یک مهاجم تخصصی داریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
به گزارش عصر تعادل، رضا نورمحمدی در مورد عملکرد ضعیف صنعت نفت در هفته‌های اخیر و گرفتن دو امتیاز در چهار بازی گفت: اعتقاد دارم که تیم ما نیاز به بازیکن دارد. بعد از اینکه رضا نوروزی مصدوم شد حالا در خط حمله فقط یک مهاجم تخصصی داریم. حتی در آخرین بازی ما بهادر عبدی به اجبار در خط حمله قرار گرفت. این مسائل مشکلات تیم ما را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: قبول دارم از لحاظ امتیازی عملکرد خوبی نداشتیم، ولی مقابل نفت می‌توانستیم برنده باشیم و حتی در بازی با استقلال خوزستان سه تک به تک را از دست دادیم. کار ما در گل زدن سخت شده است و تیمی مثل صنعت نفت که شرایط حساسی در جدول دارد نباید به‌سادگی فرصت‌ها را از دست بدهد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه تصریح کرد: ما مقابل تراکتورسازی هم دو گل زدیم، ولی سه گل دیگر نزدیم. باید در بازی‌های آینده خیلی باهوش‌تر بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. ما دو بازی خانگی مقابل پدیده و پیکان داریم که بسیار مهم هستند و باید از این دو بازی شش امتیاز بگیریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما چشم به حمایت هواداران بی‌نظیر صنعت نفت داریم که در فوتبال ایران نمونه هستند. امیدوارم آنها تیم ما را تنها نگذارند.
کد مطلب : ۱۱۲۲۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.