۰

وضعیت هوای اهواز به حالت عادی برگشت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵
به گزارش عصر تعادل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از بهبود وضعیت هوای اهواز و وصل شدن آب و برق این شهر خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت به حالت عادی برگشته اما امکان قطع مجدد برق وجود دارد برهمین اساس هشدارهایی به اداره برق اعلام شده که متاسفانه هیچ توجه و اقدام پیشگیرانه‌ای از سوی این اداره صورت نگرفت.
 
 
هاشم بالدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در مورد آخرین وضعیت گرد و خاک و قطعی آب و برق شهر اهواز اظهار کرد: امروز هوای اهواز به نسبت روز گذشته بهبود یافته و هوا نیمه ابری و در شرایط سالم است.
 
 
وی افزود: مه و رطوبت 97 درصدی روز گذشته باعث قطع آب و برق 11 شهرستان استان خوزستان شده بود و بیشتر در خطوط فوق توزیع و انتقال برق به ویژه خط 400 و خط 230 مشکلاتی را ایجاد کرده بود. خوشبختانه با جلسات ستاد بحران و تصمیم‌گیری‌های لازم وضعیت آب و برق تا ساعت 17 روز گذشته به حالت عادی برگشت.
 
 
بالدی ادامه داد: تاکنون مردم اهواز مشکلی در مورد قطعی آب و برق ندارند اما ممکن است که دوباره این سیستم دچار اختلال شود برهمین اساس شب گذشته هشدارهای لازم به اداره برق اعلام شد اما متاسفانه هیچ گونه اقدامات پیشگیرانه‌ای در این زمینه انجام ندادند در حالی که متولی اصلی قطع برق اهواز اداره برق است و آنان باید با تشخیص به موقع و اقدامات پیشگیرانه از بروز قطعی برق و سپس آب جلوگیری کنند.
 
 
وی افزود: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان از شب گذشته سامانه پرفشاری به آسمان خوزستان وارد شده که منجر به بارندگی در سطح استان می‌شود و این بارندگیها تا اواسط روز سه شنبه ادامه خواهد داشت که امیدوارم با شستشوی سیستم توزیع برق از بروز قطعی دوباره در استان جلوگیری کند.
کد مطلب : ۱۱۲۳۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.