۰

بادامکی: آنالیز استقلالی ها خوب بود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
به گزارش عصر تعادل، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که استقلال در دربی هشتادوچهارم تهران به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود.

حسین بادامکی در مورد شکست پرسپولیس مقابل استقلال در دربی هشتادوچهارم تهران  گفت: اعتقاد دارم که استقلال به خوبی حریف خود را آنالیز کرده بود. پرسپولیس شروع خوبی داشت، ولی گل‌های بدی خورد. استقلال می‌دانست که فرشاد احمدزاده در سمت چپ نفوذ می‌کند و آنجا را هدف قرار داده بود. به نظر من این تیم منطقی بازی کرد، ولی باخت دیروز چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. البته این را هم باید بگویم که غیبت کامیابی‌نیا کاملاً در روند بازی تأثیرگذار بود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بحرانی سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: شرایط ما خطرناک شده است. با اینکه خوب فوتبال بازی می‌کنیم، ولی در نتیجه‌گیری عملکرد ضعیفی داشتیم. ما مشکلاتی داریم که همه می‌دانند چیست و متأسفانه هیچ‌کس در مشهد دوست ندارد که این شهر دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد. متأسفانه هیچ توجهی به تیم ما نمی‌شود و واقعاً شرایط سختی را تحمل می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خاتمه تصریح کرد: این را بدون اغراق می‌گویم، تیم ما با کمترین امکانات کارش را دنبال می‌کند و حتی در فصل سرما با مشکل زمین تمرین مواجه هستیم. کسی به مشکلات ما توجهی ندارد و تیم‌های رقیب هم دست به سینه منتظر نمی‌نشینند که ما نتیجه نگیریم و خودشان هم ببازند. اعتقاد دارم که سیاه‌جامگان با ادامه این روند دچار مشکل خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۲۴۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.