۰

​لاوروف: به دنبال همکاری قوی‌تر با ترامپ هستیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
به گزارش عصر تعادل، وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه اولویت مسکو برای سوریه نابودی کانون‌های تروریسم در این کشور است، خواهان هماهنگی و همکاری بیشتر همه طرف‌های ذی‌ربط برای مقابله با ترورسیت‌ها شد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی در مسکو گفت: نشست بعدی آستانه نیز که از اردن دعوت کرده‌ایم در آن حضور یابد، همانند نشست پیشین خواهد بود و برای نزدیک کردن مواضع دولت دمشق و مخالفان سوریه است.

لاوروف ادامه داد: اولویت ما در سوریه از بین‌ بردن کانون‌های تروریسم در این کشور است و در این رابطه با ترکیه و ایران به توافق های دست یافتیم. مخالفان سوری و دولت این کشور نیز برای مقابله با گروه‌های تروریستی شناخته شده، توافق دارند.

وزیر امور خارجه روسیه گفت: با دولت پیشین آمریکا به توافق های برای مقابله با ترورسیت‌ها در سوریه رسیدیم که متاسفانه اجرا نشد. ما به دنبال همکاری قوی‌تر با دولت جدید آمریکا برای مقابله با تروریسم هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با هم همکاری کنیم.

لاوروف با اشاره به تعداد زیاد طرف‌های درگیر در سوریه و نیز کشورهای مرتبط با بحران در این کشور، خواهان هماهنگی همه طرف‌ها برای جنگ با تروریسم و از بین‌بردن داعش شد.
کد مطلب : ۱۱۲۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.