۰

سرمربی هندبال گچساران : رقابت با کاشان فینال زودرس است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۰
سرمربی هندبال گچساران : رقابت با کاشان فینال زودرس است
به گزارش عصر تعادل،مهران کیخایی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد بازی هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال اظهار کرد: اختلاف ما با شهرداری کاشان تنها یک امتیاز است و این بازی فینال زودرس است. ضمن اینکه بازی‌ها دوره‌ای است اما این بازی می‌تواند تعیین کننده بی‌چون و چرا باشد. اگر کاشان ببرد و اختلاف امتیاز خود را به عدد سه برساند، مسیر خود را راحت خواهد کرد.
او با بیان اینکه بازیکنانش را با ذهن آماده و برای برد به زمین خواهد فرستاد، گفت: ما فردا برای برد و با یک تفکر خوب به زمین خواهیم رفت تا در خانه و با حضور تماشاچیان‌مان نتیجه بگیریم. بازیکنان آماده هستند، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌اند. تمریناتی که لازم بود در این هفته با بازیکنان انجام شده است، ذهن بازیکنان آماده است و شرایط برای آن‌ها بازگو شده است. اگر بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم، شرایطمان برای قهرمانی آسان‌تر خواهد بود.
سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در هفته سیزدهم و این فینال زودرس بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و قابلیت‌های هندبال را نشان دهیم. باید این بازی فارغ از نتیجه از نظر کیفیت هندبال، بازی خوبی باشد.
وی به اهمیت این دیدار اشاره کرد و گفت: این بازی بسیار در تعیین قهرمان موثر است. هرکسی امتیاز این بازی را بگیرد می‌تواند مسیر قهرمانی را برای خود ترسیم کند و به دنبال اما و اگر امتیازهای هفته بعد خود نباشد که امتیاز خواهد گرفت یا نه. این بازی حکم فینال را خواهد داشت. هرچند هنوز تا پایان لیگ چهار هفته باقی مانده است. البته نمی‌توان نتایج بازی‌ها را در این لیگ از قبل پیش‌بینی کرد، ما در هفته‌های پایانی با سپاهان، مرودشت، نیروزمینی و اراک دیدار خواهیم داشت.
کیخایی در مورد از دست دادن صدر در هفته گذشته (هفته دوازدهم) گفت: ما در هفته گذشته بازی را به مس کرمان باختیم. سالن مس سالن مناسبی نبود، آن زمین از لحاظ دروازه، زمین یا حتی محل نصب اسکوربرد زمین مناسبی برای برگزاری بازی لیگ نبود. البته نمی‌خواهم باخت را توجیه کنیم، در کل مس کرمان بهتر بود و بازی را برد.
کد مطلب : ۱۱۲۶۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.