۰

بوی گاز منتشر شده در آبادان کاملاً بی‌خطر است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۰
به گزارش عصر تعادل، عزیز‌الله شهبازی اظهار داشت: شامگاه گذشته یکی از مخازن گاز در آبادان دچار نشتی و سبب شد یک بوی بسیار مشمئزکننده در برخی مناطق آبادان منتشر شود.
 
وی افزود: این بو کاملاً بی‌خطر است و مشکلی برای سلامتی مردم ایجاد نمی‌کند اما انتشار آن به دلیل بد بو بودن سبب نارضایتی ساکنین برخی از مناطق آبادان شد.
 
فرماندار آبادان بیان کرد: مسئولان اداره گاز شهرستان آبادان از همان زمان انتشار متوجه موضوع و پیگیر رفع آن شدند و آتش‌نشانی و دیگر نهادهای مربوطه نیز در جریان این پیگیری هستند.
 
وی بابیان اینکه نقطه انتشار این گاز ایستگاه تقویت فشار گاز در مجاورت کوی قدس آبادان بود، عنوان کرد: صبح امروز نیز رئیس اداره آموزش‌وپرورش آبادان با من تماس گرفت و گفت که یک مدرسه در منطقه‌ای که این بو منتشر شده قرار دارد.
 
شهبازی افزود: به‌منظور رفاه حال دانش آموزان این مدرسه و با هماهنگی اداره آموزش‌وپرورش مقرر شد تا مدرسه شاهد خاتم‌الانبیا آبادان در نوبت صبح تعطیل شود اما بقیه مدارس شهر فعال باشند.
 
فرماندار آبادان گفت: چنانچه این بو تا بعدازظهر در محل بماند و به تشخیص اداره آموزش‌وپرورش آبادان نوبت بعدازظهر این مدرسه نیز تعطیل می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۲۷۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.