۰

زیدان: بیل تمرین کرده اما نمی‌توانیم ریسک کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲
به گزارش عصر تعادل، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) رئال مادرید برابر ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأیید کرد که احتمال قرار گرفتن نام گرث بیل در فهرست 18 نفره بازیکنان او برای این بازی وجود دارد هرچند شانس بازی کردن او کم است.

زیدان درباره شانس بازی کردن بیل که از ماه نوامبر به دلیل مصدومیت قوزک پایش بازی نکرده است، گفت: او تمرینات گروهی‌اش را از سر گرفته است. او دو بار در کنار سایر بازیکنان تمرین کرده است و وضعیتش خوب است. دوره ریکاوری بیل تمام شده است و باید ببینیم که آیا می‌توانیم او را در ترکیب قرار دهیم یا نه. بیل سه ماه خانه‌نشین بوده است پس نمی‌توانیم در مورد او ریسک کنیم.

زیزو درباره تونی کروس و آمادگی او برای این بازی هم اظهار داشت: کروس آماده است. او بازیکنی قوی است. من 24 بازیکن دارم که بیل هم جزو آنهاست.

پیروزی 2 بر صفر شنبه هفته جاری رئال مادرید در خانه اوساسونا چهلمین بازی متوالی بود که کهکشانی‌ها در آن گل می‌زنند. زیدان اما تأکید کرد که لیگ قهرمانان به خصوص در بازی‌های خارج از خانه نخوردن گل مهم است.

او عنوان کرد: همیشه گل نخوردن در لیگ قهرمانان مهم است. بازی برگشت در خانه حریف است و به همین دلیل ما باید تلاش کنیم که در خانه دروازه‌مان را بسته نگه داریم. فردا خیلی مهم است که کلین شیت کنیم. شانس پیروزی هر دو تیم در این بازی 50-50 است. می‌دانیم که حریف تیمی قوی است و می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند.
کد مطلب : ۱۱۲۷۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.