۰

مجردی: برای نقد کولاکوویچ کمی زود است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۷
به گزارش عصر تعادل، کیوان مجردی، کارشناس والیبال ایران در مورد سومین قهرمانی تیم پیکان در لیگ برتر والیبال جوانان اظهار داشت: خدا را شکر امسال هم با قهرمانی کارمان را تمام کردیم تا سومین قهرمانی متوالی را به دست بیاوریم. متاسفانه باید بگویم باشگاه‌ها هیچ حمایتی نمی‌کنند و اوضاع چندان جالب نیست. 
 
وی ادامه داد: متاسفانه موتور محرکه‌ای وجود ندارد و حتی الان که بازی‌ها تمام شده هنوز مبلغ کامل قراردادها را دریافت نکردیم. بازیکنان تقریباً 20 درصد از قراردادها را دریافت کرده‌اند. اگر حمایت‌های همه جانبه وجود داشته باشد شاید بحث‌های مالی چندان به چشم نیاید. در مجموع شرایط تیم ما خوب است چرا که تیم‌هایی داریم که تنها یک هفته قبل از شروع مسابقات جمع و جور می‌شوند.
 
کارشناس والیبال ایران در خصوص عملکرد تیم بزرگسالان پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم‌های بانک سرمایه و پیکان به فینال رقابت‌های لیگ امسال راه پیدا کند. در مجموع نمی توان چیزی را پیش‌بینی کرد چرا که تیم‌هایی مانند ارومیه و ورامین و حتی سایپا و کاله هم شرایط خوبی دارند و می‌توانند به مراحل بالاتر صعود کنند. 
 
مجردی با اشاره به انتخاب ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم کسی در ایران سبک کاری او را بداند. باید بپذیریم که کولاکوویچ مربی سطح اول دنیا نیست و مربیانی مانند رزنده، الکنو، آناستازی، گائیچ، ولاسکو و ... جلوتر از او هستند اما با این حال حمایت ما از فردی که انتخاب کرده‌ایم خیلی مهم است. 
 
وی گفت: ما پیش از این با مربیان بزرگی مانند گائیچ و ولاسکو کار کردیم اما با فشارهای داخلی که به آنها وارد کردیم بسیار اذیت‌شان کردیم. در مجموع مربیان بلوک شرق برای والیبال ما خوب هستند چرا که معمولا دیسیپلین و نظم خاصی دارند. ضمن اینکه والیبال ما هم پیشرفت کرده و از حالت آماتور خارج شده است. 
 
کارشناس والیبال ایران افزود: برخی‌ها هنوز که کولاکوویچ نیامده به او نقد دارند. فکر می‌کنم وقتی که او هنوز کارش را رسما شروع نکرده است، کمی برای نقد زود باشد. ما جزو 4 تیم اول جهان نیستیم و نباید انتظار داشت که با انتخاب یک مربی بلافاصله به این هدف خود برسیم.
 
مجردی در مورد انتخاب دستیار برای کولاکوویچ در تیم ملی تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم قرار است 2 مربی ایرانی یک مربی و یک بدنساز خارجی در تیم ملی و در کنار کولاکوویچ کار کنند. ما مربیان بزرگ و خوبی داریم اما فکر می‌کنم مهمتر این باشد که از دانش مربیان به خوبی استفاده کنیم. 
 
وی ادامه داد: چه اشکالی دارد 7-8 مربی در تمرینات تیم ملی شرکت کرده و حداقل طراحی تمرین یک مربی خارجی را از نزدیک ببینند و یاد بگیرند. فدراسیون می‌تواند از مربیان خوب ایرانی دعوت کند تا در تمرینات حاضر شوند و شرایط را ببینند. برخی‌ها می‌گویند قرار است من مربی تیم ملی باشم. در این خصوص باید بگویم خودم هنوز رسما چیزی نشنیده‌ام اما برایم باعث افتخار است که بتوانم در تیم ملی کار کنم.
کد مطلب : ۱۱۲۸۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.