۰

روانخواه: پرسپولیس حریف را دست کم گرفت

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۸
به گزارش عصر تعادل، امیدرضا روانخواه در خصوص دربی هشتاد و چهارم گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که چنین نتیجه‌ای در دربی رقم بخورد. طی چند سال اخیر ندیده بودیم که در یک نیمه دربی، چهار گل زده شود و این باعث شد تا آمارها جابجا شده و آنهایی که چه در ورزشگاه چه در منزل بودند، بازی خوبی را تماشا کنند.

وی تأکید کرد: استقلال به یک برد خوب دست پیدا کرد. شاید این برد بهترین برد استقلال در این فصل بود و توانست تیمی را شکست دهد که در ۱۰ دقیقه اول، اجازه نداد آبی‌پوشان تهرانی حتی برای یک لحظه صاحب توپ شوند، اما پس از گل، پرسپولیس با غرور بازی کرد و همان باعث شد تا استقلال به بازی برگردد و با زدن سه گل، یک شب رؤیایی را برای هوادارانش به وجود بیاورد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: شاید مسئله شانس یا غرور، آخرین گزینه برای شکست پرسپولیس باشد، اما متأسفانه غرور آنها اولین گزینه شد و هافبک‌های این تیم، چنان با غرور مقابل بازیکنان استقلال بازی می‌کردند که هرگز فکر نمی‌کردند چنین اتفاقی برایشان پیش بیاید. همین غرور باعث شد تا مسلمان که می‌خواست سه بازیکن را دریبل کند، دچار اشتباه شد و باعث شد تا پرسپولیس گل اول را دریافت کرده و این روند ادامه پیدا کرده و در پایان نیمه اول، قرمزپوشان سه گل از آبی‌پوشان دریافت کرده باشند.

روانخواه در خصوص جوانان استقلال نیز گفت: در این هفته‌های اخیر که استقلال توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد، ۷۰ درصد آن را جوانانش برایش مهیا کرده‌اند و اعتقاد دارم این تیم می‌تواند با همین جوانان حتی مدعی قهرمانی در پایان فصل هم باشد.

وی افزود: پرسپولیس خوب بازی می‌کند، خوب حمله می‌کند، اما نقطه ضعف اصلی این تیم، ضد حمله‌هایی است که حریف به آنها می‌زند و آنها از همین مسئله، ضربه زیادی خورده‌اند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص دیدار فردای استقلال برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: استقلال نتایج خوبی در این هفته‌های اخیر کسب کرده و استحقاق این را دارد که با یک بازی خوب، باز هم سه امتیاز را کسب کند، اما ذوب‌آهن تیمی است که با شخصیت بازی می‌کند. زمانی که می‌برد، کاملاً تیم برتر میدان است و این دو تیم می‌توانند فردا یک بازی سخت را برای تماشاگران جذاب کنند.

روانخواه تصریح کرد: شرایط پرسپولیس بعد از دربی بحرانی است و این تیم با توجه به اینکه چند بازیکن خود را هم در اختیار ندارد، روز سختی را مقابل سپاهان خواهد داشت، هر چند که سپاهان هم حال و روز خوشی ندارد و باید منتظر باشیم ببینیم جدال بحران‌زده‌ها به کجا خواهد انجامید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بالای جدول حساس‌تر می‌شود و فکر می‌کنم نمی‌توانیم از الان پیش‌بینی کنیم چه تیمی قهرمان لیگ شانزدهم خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۲۹۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.