۰

منصوریان در باد برد دربی نخوابید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۸
به گزارش عصر تعادل، اولین و آخرین جلسه تمرینی جدی بازیکنان استقلال از ساعت 12 در کمپ حجازی برگزار شد. استقلالی ها که بعد از دربی فقط یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کرده بودند، روز چهارشنبه تنها جلسه تمرینی خود را برای دیدار با ذوب آهن برگزار کردند.

آبی پوشان که در هفته های گذشته به دلیل فشردگی بازی های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، کمتر فرصت برگزاری تمرین داشتند و با تصمیم کادرفنی بیشتر به مرور برنامه های قبلی و البته استراحت پرداختند، امروز(چهارشنبه) یک جلسه تمرین کوتاه اما جدی را پشت سر گذاشتند.
 
 
منصوریان در باد برد دربی نخوابید
X

منصوریان که پیش از این در نشست خبری بعد از دربی گفته بود که جشن پیروزی برابر حریف سنتی آنها تا پیش از اولین جلسه تمرینی وجود دارد و بعد از این اولین تمرین، استقلال باید با جدیت هدف پیروزی برابر ذوب آهن را دنبال کند، در تمرین آبی ها این حرف را جامه عمل پوشانید. سرمربی استقلال در این جلسه تمرینی که البته باید سبک برگزار می شد، جدیتی دو چندان داشت. او که مانند روزهای گذشته در راس برنامه تمرینی استقلال حضور داشت، بارها با صدای بلند و متوقف کردن تمرین، سعی کرد تا بازیکنان استقلال را ارشاد کند و نکات مورد نظر را به آنها منتقل کند.

سرمربی استقلال که از اهمیت دیدار با ذوب آهن در جدول به خوبی آگاه است، در این جلسه تمرینی برنامه های خود را روی نقاط ضعف ذوب آهن برای استقلالی ها تشریح کرد و در جریان تمرین بازیکنان بزرگ و کوچک استقلال از تذکر ها و تشرهای او در امان نبودند.

منصوریان که در هفته های گذشته بردهای بزرگی به دست آورده، روز چهارشنبه نشان داد که در "باد" برد برابر پرسپولیس نخوابیده و نمی خواهد که روند بردهای این تیم در یک دیدار 6 امتیازی پاره شود. استقلال با جدیت تمام تمرین کوتاه روز چهارشنبه خود را پشت سر گذاشت تا آبی ها با جدیت و انگیزه تمام برای فتح فولاد شهر بعد از 4 سال راهی اصفهان شوند.
کد مطلب : ۱۱۲۹۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.