۰

حسینی: شناخت خوبی از بازیکنان استقلال داریم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳
به گزارش عصر تعادل، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - استقلال، اظهار داشت: در روزهای گذشته با توجه به فشردگی بازی‌ها نتوانستیم در بحث فنی فشاری به بچه‌ها بیاوریم. از لحاظ تئوری، بچه‌ها را آماده این بازی کردیم. امیدواریم بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد و با یک نتیجه خوب بازی به پایان برسد.
 
سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه تمهیداتی دارید که فردا مقابل استقلال برنده شوید، تصریح کرد: مربی آنها تصمیم می‌گیرد که چطور بازی کند. ما سیستم بازی خودمان را به طوری تنظیم می‌کنیم که جلوی استقلال را بگیریم. ما شناخت خوبی از بازیکنان استقلال داریم و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. خط حمله استقلال در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته، اما ما سعی کردیم در این چند روز، نکاتی را به بازیکنان‌ خود گوشزد کنیم که امیدواریم با استفاده از این نکات، امتیاز لازم را بگیریم.
 
حسینی در مورد غایبان ذوب‌آهن برای دیدار مقابل استقلال خاطرنشان کرد: در دیدار فردا محمدرضا عباسی مصدوم است و قاسم حدادی‌فر هم هر روز شرایطش بهتر می‌شود.
 
سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به حضور تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرکت در لیگ قهرمانان کار ما را سخت می‌کند، چون بازی‌ها فشرده می‌شوند، اما ما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌ها با قدرت شرکت کنیم. امیدواریم بازیکن‌مان به این مسابقات به عنوان یک رویداد خوب نگاه کنند تا بتوانند در این مسابقات هم به بهترین شکل حاضر شویم.
کد مطلب : ۱۱۲۹۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.