۰

منصوریان وجوانانش امتحان پس دادند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
به گزارش عصر تعادل، اکبر کارگر جم ابتدا با اشاره پیروزی با ارزش استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۸۴ اظهار داشت: در این بازی هر دو تیم خیلی خوب بودند. پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما استقلال هوشمندانه به میدان رفت و از حداقل موقعیت هایش حداکثر استفاده را برد.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تیم ما نیمه اول را خیلی خوب بود اما نیمه دوم کامل عقب نشست. به نظر من اگر در نیمه دوم هم استقلالی ها با همان سیاست نیمه اول بازی می کرند دو یا شاید سه گل دیگر هم به پرسپولیس می‌زدند. البته شاید هم خستگی ناشی از بازی سنگین شان با تیم السد قطر باعث شد تا این تیم در نیمه دوم به لاک دفاعی فرو رود. هرچند حتی دفاع کردن استقلال هم هوشمندانه بود و قطعا اگر آن گل خطا نبود، پرسپولیس در نیمه دوم هم به گل نمی‌رسید.

کارگر جم در خصوص دیدار هفته بیست و دوم آبی پوشان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: استقلال همیشه در اصفهان مشکل داشته و در این بازی هم کار سختی پیش رو خواهد داشت. اما من به نتیجه گرفتن این تیم در اصفهان بسیار امیدوار هستم.

وی افزود: من از اول هم به این تیم جوان شده امیدوار بودم و می‌دانستم این جوانان جواب می دهند. الان که دیگر از قبل هم امیدوار تر هستم. این جوانان در میادین بزرگی امتحان پس دادند. در میادین بزرگی مثل بازی با السد و پرسپولیس که در هر دو بازی موفق و سربلند از میدان خارج شدند. من امیدوارم این تیم ذوب آهن و حریفان بعدی اش را هم با شکست بدرقه کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: گرچه تیم ما با صدر جدول یک فاصله ده امتیازی دارد، اما رسیدن حتی به صدر جدول نشدنی نیست. البته این کار خیلی سخت است اما خب نشدنی نیست.  همین پرسپولیس سال گذشته چند امتیاز با صدر جدول فاصله داشت؟ اما توانست خودش را برساند. حتی اگر استقلال نتواند به صدر جدول هم برسد، باید با همین رویه ادامه دهد تا لااقل همان مکان دوم سومی را از دست ندهد. 
کد مطلب : ۱۱۳۰۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.