۰

هوآوی به دنبال منشی هوشمند برای گوشی‌هایش

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶
به گزارش عصر تعادل، شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی تکنولوژی، هر کدام سعی کرده‌اند تا برای خودشان یک منشی هوشمند داشته باشند. اپل برای خودش Siri را دارد، مایکروسافت Cortana را در دستگاه‌های‌اش چپانده، گوگل منشی هوشمندی به اسم Google Assistant دارد و حتی آمازون هم با منشی هوشمندی به اسم Alexa وارد این حوزه شده است. شنیده‌ایم که سامسونگ می‌خواهد یک منشی هوشمند به اسم Bixby برای گوشی‌های‌اش بسازد و در خبری جدید، از ساخت یک منشی هوشمند توسط شرکت هوآوی شنیده‌ایم.
 
 هوآوی به دنبال ساخت منشی هوشمند برای گوشی‌های‌اش است

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری Bloomberg منتشر کرده است، هوآوی می‌خواهد برای خودش یک منشی هوشمند بسازد. این گزارش جدید می‌گوید که هوآوی بیش از ۱۰۰ متخصص را استخدام کرده است که مشغول ساخت یک منشی هوشمند برای این شرکت هستند.

شنیده بودیم که هوآوی می‌خواهد با همکاری آمازون، منشی هوشمند Alexa را در گوشی‌های خودش قرار دهد. این احتمال وجود دارد که هوآوی برای اینکه از رقبای خودش عقب نیافتد، فعلا به استفاده از منشی هوشمند آمازون روی بیاورد. البته این امکان هم وجود دارد که هوآوی منشی هوشمند خودش را فقط برای بازار چین بسازد.
کد مطلب : ۱۱۳۱۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.