۰

​معجزه لاغری هزاره جدید

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
به گزارش عصر تعادل، کارشناسان تغذیه بر این باورند قهوه سبز یا قهوه خام نقش موثری در کاهش وزن و از بین بردن عوامل باکتریایی دارد.

 بر اساس تحقیقات پژوهشگران مصرف نوشیدنی حاوی قهوه سبز اثرات درمانی منحصربفردی بر سلامت بدن دارد، برای مثال سبب لاغری و کاهش وزن شده، قند خون را در بیماران دیابتی کنترل می کند، باعث کاهش فشار خون بالا می شود، از ابتلا به آلزایمر در افراد جلوگیری می کند و همچنین عفونت های دارای منشاء باکتریایی را در بدن از بین می برد.

قهوه سبز همان دانه قهوه معمولی است که هنوز بو داده نشده و به اصطلاح خام است. برای تهیه نوشیدنی قهوه این دانه ها را در حرارت تفت داده تا قهوه ای رنگ شوند، طعم و رنگ خاص قهوه نیز از همین جا ناشی می شود.

از جمله اصلی ترین ترکیبات در قهوه، اسید کلروژنیک و کافئین است که هر دو دارای خواص درمانی فراوان برای سلامت بدن هستند.

این اسید باعث بهبود عملکرد هورمون ها، کاهش جذب چربی و کربوهیدرات توسط بدن، کاهش سطح کلسترول بد خون و نیز تنظیم تری گلیسیرید می شود.

روش مصرف قهوه سبز آسان است و پس از اطمینان از اصل بودن محصول، می توان دانه ها را پودر کرده و به همراه آب جوش و یا عسل ناشتا قبل از وعده های غذایی مصرف کرد و ظرف مدت کوتاهی اثر منحصربفرد آن بر لاغری را مشاهده کرد.

نکته قابل توجه در خصوص مصرف قهوه سبز برای لاغری و تناسب اندام نداشتن حساسیت غذایی به آن است.
کد مطلب : ۱۱۳۲۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.