۰

​خنثی شدن طرح داعش برای شکاف دیواره امنیتی عراق و سوریه

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳
به گزارش عصر تعادل، «گردان‎های حزب الله» عراق در بیانیه ای اعلام کرد که با کمک نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند حمله گسترده داعش به غرب تلعفر را خنثی کنند.

حزب الله عراق تاکید کرد که این حمله ابتدا با پنج خودروی بمب گذاری شده در روستای عین الحصان واقع در غرب تلعفر آغاز شد و داعشی‎ها تلاش کردند با کمک عوامل انتحاری در دیواره امنیتی بین عراق و سوریه شکاف ایجاد کنند.

در بیانیه آمده است که این حمله بزرگترین حمله داعش برای ایجاد شکاف بین دیواره امنیتی عراق و سوریه از نوامبر 2016 تاکنون بوده است.

در همین ارتباط، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله داعش به غرب تلعفر از سه محور برای نفوذ به سوریه انجام گرفت و داعش با خودروهای بمب گذاری شده خود و پس از آن حمله با 200 تروریست قصد داشت تعدادی از فرماندهان میدانی خود را از غرب تلعفر به سوریه به صورت قاچاقی منتقل کند.

نیروهای «الحشد الشعبی» اعلام کردند که دو تیپ 45 و 16 مانع تلاش داعش برای ایجاد شکاف و فرار تروریست‎ها به سمت سوریه در دو روستای الشرایع و عین الحصان شدند.
کد مطلب : ۱۱۳۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.