۰

نمایش شاهکار سینمای ایران در مقدونیه

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳
به گزارش عصر تعادل، پایگاه خبری «تی وی ام» مقدونیه نمایش فیلم «ماهی و گربه» ساخته «شهرام مکری» را به عنوان شاهکار سینمای ایران برای معرفی ویژه در آکادمی فیلم سازی «فامو» در شهر اوهرید مقدونیه برگزید.

شهرام مکری یکی از کارگردانان سینمای ایران که از طرف آکادمی انگلیسی زبان سینما در مقدونیه که در سطح کارشناسی ارشد به آموزش بین المللی دانشجو اختصاص دارد، دعوت شده بود در ویژه برنامه نمایش فیلم خود حضور یافت و کارگاهی برای علاقه مندان برگزار کرد.

مکری در پایان این کارگاه آموزشی بنا به تقاضای قبلی «روبرت یازانجیسکی» رئیس آکادمی فیلم فامو در اوهرید، نسخه ای از فیلم ماهی و گربه را به آرشیو آموزشی این موسسه اهدا کرد.

وی همچنین همراه با «نسیم احمدپور» همکار فیلمنامه نویس خود در صحنه ساخت فیلمی در آکادمی اوهرید حضور یافت و به بحث و تبادل نظر با سازندگان این فیلم پرداخت.
رئیس آکادمی فیلم اوهرید در گفت و گو با نماینده سفارت ایران در اسکوپیه از حمایت های وزارت امور خارجه ایران برای فراهم شدن فرصت حضور سینماگران کشورمان در مقدونیه تجلیل کرد.

یازانجیکسی افزود: دانشجویان در این دوره آموزشی با شیوه تولید فیلم ماهی و گربه که بیش از 2ساعت و بدون قطع فیلمبرداری ساخته شده است، آشنا شدند و تجربیات گرانبهایی را کسب کردند.
کد مطلب : ۱۱۳۳۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.