۰

مرفاوی: تیم را فدای یک نفر نمی‌کنیم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
به گزارش عصر تعادل،صمد مرفاوی پس از تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی سختی برای ما و سایپا بود. تیم حریف به دنبال سه امتیاز بود، ما هم در پی کسب سه امتیاز بودیم.
 
وی افزود: نیمه اول را بد شروع کردیم و نتوانستیم چیزی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم. در این نیمه فشاری هم روی دروازه حریف وارد نکردیم. با تعویضی که در اواخر نیمه اول انجام دادیم وضعیت تیم بهتر شد. هرچند بازی به‌طور کلی متعادل بود، اما در نیمه دوم تیم ما نسبت به نیمه اول بهتر عمل کرد. 
 
سرمربی تیم فوتبال صبا قم در ادامه با اشاره به اینکه تیم او باید توپ را به خوبی حفظ می‌کرد، تصریح کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده امتیازات بیشتری کسب کنیم و بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی ارتقا بدهیم. 
 
مرفاوی در خصوص تعویض قاسم دهنوی خاطر نشان کرد: این تعویض فنی بود. او تمرکزش را در بازی از دست داد و کارت زرد گرفت. وقتی بازیکنی کارت زرد می‌گیرد و تمرکزش هم از دست می‌رود کار برایش سخت می‌شود. دهنوی از نظر روحی اُفت کرده است. خدا را شکر با تعویضی که کردیم بازی را در دست گرفتیم.
 
وی در مورد اینکه آیا دهنوی از تعویضش ناراحت شده است، گفت: نه او به هیچ عنوان ناراحت نشده است. مهم این است که او به تصمیم ما احترام بگذارد، برای ما تیم مهم است و تیم را فدای یک نفر نمی‌کنیم. خود دهنوی هم می‌داند امروز روز خوبش نبود. 
 
سرمربی تیم فوتبال صبا قم در خصوص صحبت‌های حسین فرکی مبنی بر اینکه تیم صبای قم موقعیتی نداشته است، اظهار کرد: تیم سایپا هم موقیت‌ آنچنانی نداشت اینکه ما حرفی برای گفتن در بازی نداشتیم صحت ندارد، در نیمه دوم ما بهتر بودیم و در نیمه اول آنها. 
کد مطلب : ۱۱۳۳۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.