۰

کریمی: عزت و آبروی من، کف دستانم است

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۰
به گزارش عصر تعادل،فیروز کریمی پس از باخت 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پدیده، اظهار داشت: داور با پنالتی که گرفت شیرازه تیم ما از هم پاشید. ما امروز به‌شدت از داوری ضربه خوردیم. امروز سه پنالتی برای ما نگرفتند و پنالتی هم که برای پدیده گرفتند، اصلاً پنالتی نبود.
 
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: تماشاگرهای ما فکر می‌کنند که از من متعصب‌تر هستند، اما این‌گونه نیست. عزت و آبروی من، کف دستانم است. مطمئن باشید که نفت آبادان در لیگ برتر می‌ماند.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: ما در بازی امروز هم بد آوردیم و هم بد بازی کردیم. در نیمه نخست باد در جهت مخالف ما می‌وزید که این باد در نیمه دوم کمتر شد. ما امروز مقابل پدیده هشت تا 9 بازیکن مصدوم و مجروح داشتیم. چهار پنج بازیکن‌مان هم نتوانستند خودشان را به این بازی برسانند. همچنین از محمد زیبرنیک‌نفس و حسین بغلانی نیز در دفاع راست استفاده نکردیم. طالب ریکانی، رضا نوروزی و بازیکن کره‌ای‌مان هم در تمرینات با ما نبودند. محمدرضا پورمحمد هم با تزریق آمپول توانست به میدان برود، اما در میانه‌های بازی به من گفت که نمی‌توانم ادامه بدهم. 
 
کریمی در ادامه با انتقاد از پرتاب سنگ توسط هواداران تصریح کرد: هواداران با پرتاب سنگ من و بازیکنانم را تحت فشار گذاشتند. وقتی من کنار زمین نبودم ضریب امنیت بازیکنانم پایین می‌آمد. 
 
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه با اشاره به کمبود بازیکن در خط دفاعی تیمش خاطر نشان کرد: ما در خط دفاع بازیکن به تعداد لازم نداشتیم. در سه بازی گذشته با سه دفاع بازی کردیم، اما امروز مجبور شدیم با دو دفاع بازی کنیم. ما هیچ جایگزینی برای دفاع وسط نداشتیم و در آخر هم مجبور شدیم از بازیکن مصدوم‌مان استفاده کنیم. به امید خدا از دیدارهای آینده با حضور علی‌صلاح و زلیکانی دست‌مان در این پست باز می‌شود. من از روز اول به باشگاه گفتم نیاز به مهاجم داریم و باشگاه هم تلاش خودش را کردو در این رابطه با بازیکنان بسیاری هم مذاکره شد.
کد مطلب : ۱۱۳۳۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.