۰

ستاره گلادباخ در آستانه پیوستن به دورتموند

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۱
محمود داهود هافبک جوان و آینده دار گلادباخ یکی از بازیکنان مستعد فوتبال آلمان است و اکنون اخباری پیرامون پیوستنش به دورتموند منتشر شده است.
 
 منابع معتبر و موثق آلمان از علاقه بوروسیا دورتموند به محمود داهود خبر می دهند و گویا هافبک ۲۱ ساله مونشن گلادباخ هم به این انتقال چراغ سبز نشان داده است.
 
ستاره گلادباخ در آستانه پیوستن به دورتموند؛
 
 داهود سوری تبار که محصول آکادمی گلادباخ است در ماه های اخیر به تیم هایی نظیر لیورپول، منچستر سیتی و یوونتوس لینک شده است اما گویا دورتموند وضعیت مناسبت تری نسبت به این باشگاه ها برای جذب این بازیکن کسب کرده است.
 
محمود داهود که هم اکنون عضو تیم زیر ۲۱ ساله های آلمان است تا ۲۰۱۸ با گلادباخ قرارداد دارد اما در ماه های اخیر پیشنهاد این باشگاه برای امضا قرارداد جدید را رد کرده است و به همین دلیل انتظار می رود در تابستان آتی او از این باشگاه جدا شود. گفته می شود دورتموند پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه کرده است. برخی از منابع از توافقات نهایی میان دو طرف خبر می دهند و عنوان کرده اند که مبلغ جدایی داهود در قراردادش هم ۱۰ میلیون یورو تعیین شده است. در صورت پیوستن داهود به دورتموند بازیکنانی نظیر کاگاوا و شاهین به احتمال فراوان از این باشگاه جدا خواهند شد. 
کد مطلب : ۱۱۳۴۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.