۰

کعبی: شک نکنید سپیدرود لیگ برتری می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
به گزارش عصر تعادل،حسین کعبی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: ما از لحاظ فنی وضعیت خوبی داریم و صدرنشین هستیم. البته خیلی‌ها سؤال می‌کنند که با این بی‌پولی چگونه این‌قدر خوب نتیجه گرفته‌ایم. متأسفانه درد فوتبال ایران بی‌پولی است و شما می‌بینید که خیلی از تیم‌ها با چنین وضعیتی مواجه هستند. الان هم اداره تیم ما با هیئت فوتبال است و پول هتل و بلیت را هم شهرداری می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما هزار تومان هم پول نگرفته‌اند و خیلی‌ها بابت فصل گذشته طلبکار هستند. ما فقط با حمایت هواداران متعصب سپیدرود رشت تا اینجا جلو آمده‌ایم و می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم. شک نکنید که تیم ما لیگ برتری می‌شود و این به‌خاطر انگیزه‌ای است که بچه‌ها دارند. سپیدرود رشت دو سال است که در زمین خودش شکست نخورده است. کجای ایران تیمی را سراغ دارید که دو سال در خانه‌اش نباخته باشد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود همچنین خاطر نشان کرد: من امیدوارم که مشکلات مالی سپیدرود رشت برطرف شود. چند روز پیش با مسئولان هیئت فوتبال صحبت کردیم و آنها قول داده‌اند که تا 10 روز دیگر تیم را بفروشند. آنها به ما گفته‌اند که سپیدرود رشت سه مشتری دارد.

کعبی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: الان لیگ ما جذاب شده و رقابت در بالای جدول فشرده است. با این حال من معتقدم پرسپولیس قهرمان خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۳۴۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.