۰

مشخص شدن برنامه آبی‌پوشان در دبی

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۷
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال استقلال با پرواز ساعت 18:30 امروز (شنبه) راهی دبی می‌شود تا روز دوشنبه در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات برود.

* استقلالی‌ها از ساعت 14 امروز در جلسه آنالیز الاهلی امارات، شرکت کردند. بازیکنان امروز تمرینی نخواهند داشت و پس از جمع کردن وسایل خود راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شوند.

* اعضای تیم استقلال پس از رسیدن به دبی در باشگاه ایرانیان مستقر خواهند شد. آخرین تمرین استقلال پیش از مصاف با الاهلی ساعت 19 به وقت ایران در ورزشگاه آل‌مکتوم محل برگزاری بازی برگزار می‌شود.

* نشست خبری سرمربیان استقلال و الاهلی فردا از ساعت 16:15 برگزار می‌شود. ابتدا علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی میهمان در نشست حاضر شده و سپس سرمربی الاهلی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

* همانطور که روز گذشته اشاره شد، هرایر مگویان و مجتبی حقدوست به علت مصدومیت استقلال را برای سفر به امارات همراهی نخواهند کرد. وریا غفوری که به علت مصدومیت در دو دیدار اخیر آبی‌پوشان حضور نداشت، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

* قرار است مسعود معینی و حسن زمانی یک روز قبل از دیدار استقلال مقابل الاهلی یا التعاون عربستان در اردوی استقلال حاضر شوند.

* استقلالی‌ها پس از انجام بازی با الاهلی، در باشگاه ایرانیان دبی تمرینات خود را پیگیری کرده و سپس یک روز قبل از دیدار با التعاون به عمان سفر خواهند کرد. دیدار استقلال و التعاون در دور رفت به میزبانی استقلال برگزار می‌شود. دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان باید در کشور بی‌طرف برگزار شود.

به گزارش تسنیم، دیدار استقلال - الاهلی امارات دوشنبه هفته جاری ساعت 19:45 برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۳۵۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.