۰

«دنگ‌شو» با قطعات جدید روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴
به گزارش عصر تعادل،گروه «دنگ‌شو»، روز 26 اسفندماه آخرین کنسرت سال جاری را به خوانندگی میلاد باقری و طاها پارسا در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد. اما این اجرا در حقیقت اولین کنسرت از آلبوم جدید آنها است و «دنگ‌شو» به میزبانی برج میلاد یک رونمایی مختصر از قطعات جدیدش خواهد داشت.
 
«دنگ‌شو» با قطعات آلبوم جدید روی صحنه می‌رود

 تولید دومین آلبوم رسمی این گروه به پایان رسیده و به زودی پس از اتمام مراحل اداریِ صدور مجوز، با همت شرکت «آوای فروهر» روانه بازار می‌شود. البته هنوز زمان دقیق انتشار این مجموعه و نام آن مشخص نشده است.

شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که آلبوم جدید «دنگ‌شو»، 9 قطعه باکلام و یک قطعه بی‌کلام دارد که طاها پارسا و میلاد باقری آثار این مجموعه را اجرا کرده‌اند. اشعار هم از سروده‌های افشین یداللهی، طاها پارسا، سعدی و عطار نیشابوری است. گروه «دنگ‌شو» هم آهنگسازی و تنظیم قطعات این مجموعه را انجام داده است. صبا صمیمی، خشایار روانگر، سروش عدل، ماکان خوی‌نژاد، آیدین ترکیان و اسحاق چگینی، نوازندگان این آلبوم هستند که ضبط و میکس و مسترینگ قطعات آلبوم جدید «دنگ‌شو» در استودیو «صبا» و توسط کاوه عابدین انجام شده است.

اولین آلبوم رسمی گروه دنگ‌شو پس از «شیراز چل‌ساله» و «دلتنگ‌شو»، به نام «اتاق گوشواره» پاییز سال 93 به بازار عرضه شد و آنها در ادامه توانستند تور کنسرت‌های خود را در تهران و سایر شهرهای کشور روی صحنه ببرند. از سوی دیگر طی این مدت، گروه دنگ‌شو تغییر و تحولاتی در زمینه خواننده داشت که گمانه‌زنی‌های زیادی هم در این زمینه وجود داشت. اما نهایتاً میلاد باقری و طاها پارسا قطعات آلبوم چهارم دنگ‌شو را خواندند.
کد مطلب : ۱۱۳۵۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.