۰

قاتل سرپرست اداره ثبت احوال كهنوج دستگیر شد

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
به گزارش عصر تعادل، جانشين انتظامي استان از دستگيري قاتل سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان"كهنوج" پس از چهار روز توسط پلیس خبر داد.
 
سرهنگ ناصر فرشيد گفت: در پي وقوع قتل هفته گذشته در شهرستان كهنوج، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی در رابطه با چگونگي وقوع اين قتل، افزود: قاتل به بهانه درخواست صدور شناسنامه غير قانوني، سرپرست اداره ثبت احوال كهنوج را تهديد به مرگ كرده و بعد از چند روز با مراجعت به منزل شخصي مقتول با شليك گلوله وي را به قتل رساند.

جانشين انتظامي استان افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي و اشرافيت اطلاعاتي بر منطقه، دریافتند که قاتل در منزل يکي از بستگان خود واقع در يکي از روستاهاي توابع شهرستان "رودبار جنوب" مخفي شده و به صورت مخفيانه با اقوام نزديک خود در ارتباط است.

وي گفت: سرانجام ماموران پس از چهار روز تلاش بي وقفه و شبانه روزي، پس از اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش، با هماهنگي مفام قضايي در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و یک قبضه سلاح ممنوعه کشف كردند.

اين مقام انتظامي افزود:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی وطایفه ای عنوان کرد.

جانشين انتظامي استان در پايان با اشاره معرفي متهم به مقامات قضائي جهت سير مراحل قانوني ازشهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.
کد مطلب : ۱۱۳۵۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.