۰

پسرک 5 ساله خانه‌ را به آتش‌ کشید

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۴
به گزارش عصر تعادل،در ساعت 22 شب گذشته یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 24 و 15 را به همراه گروه امداد و نجات شماره دو، تشک نجات و نردبام به محل حادثه واقع در افسریه، خیابان 15 متری اول اعزام کرد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در واحد طبقه اول یک ساختمان مسکونی دو طبقه  به مساحت حدود 70 مترمربع رخ داده و درپی آن دود بسیار غلیظی راهروهای این ساختمان را فرا گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور است، که آتش‌نشانان عملیات خود را برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار آتش‌شدند.

دقایقی بعد نیز عوامل آتش‌نشانی موفق به اطفای کامل حریق شده و پس از ایمن‌سازی کامل محل و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه دادند.

حمید یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر به ایسنا گفت:‌ بررسی کارشناسان آتش‌نشانی نشان داد علت بروز این حادثه بازی پسربچه‌ای پنج ساله با فندک و افتادن شعله آن رو مواد قابل اشتعال بوده است.

به گفته وی، این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.
 
پسرک 5 ساله خانه‌ را به آتش‌ کشید 
 
پسرک 5 ساله خانه‌ را به آتش‌ کشید 
 
پسرک 5 ساله خانه‌ را به آتش‌ کشید
کد مطلب : ۱۱۳۵۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.